اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی آبفای جنوب غربی استان تهران خبر داد

آموزش مدیریت مصرف آب آشامیدنی به 12 هزار دانش‌آموز در اسلامشهر

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران گفت: 12 هزار نفر از دانش‌آموزان اسلامشهر و نسیم‌شهر از برنامه‌های آموزشی روابط عمومی آبفای جنوب غربی استان تهران بهره‌مند شدند.

آموزش مدیریت مصرف آب آشامیدنی به 12 هزار دانش‌آموز در اسلامشهر

مبین حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غرب استان تهران، اظهار کرد: با هدف فراگیری روش‌های مصرف بهینه آب آشامیدنی برای بیش از 12 هزار دانش‌آموز در 110 مدرسه ابتدائی در شهرهای اسلامشهر و نسیم‌شهر برنامه‌های آموزشی اجرا شد.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و زمان‌بندی‌شده در راستای مدیریت مصرف و پیشگیری از مصارف غیرضروری آب آشامیدنی، هماهنگی‌های لازم با مراکز آموزش و پرورش شهرستان‌های اسلامشهر و بهارستان در خصوص اجرای برنامه‌های آموزشی در سطح مدارس انجام شده‌است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران تصریح کرد: از ابتدای آذر ماه تا دهم بهمن‌ ماه سال جاری بالغ بر 110 مورد برنامه شامل اجرای نمایش آموزشی، سخنرانی، مسابقه و اهدای جوایز با موضوع مصرف بهینه آب در مدارس شهرهای اسلامشهر و نسیم‌شهر برگزار شد.

وی با اشاره به تأثیرات اجرای این برنامه‌ها، تأکید کرد: ایجاد تغییر در نگرش در خصوص مصرف بهینه آب آشامیدنی، یکی از راه‌های است که با ایجاد روحیه شاداب و ذهن پویای دانش‌آموزان و نوجوانان می‌توان با فراگیری سریع و همچنین انتقال آن به خانواده‌ها نقش مؤثری در ترویج مصرف بهینه آب و خطرات کمبود آب را ایفا کند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، خاطر‌نشان کرد: با اجرای برنامه‌های متعددی از جمله اجرای نمایش، سخنرانی کوتاه، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز برای دانش‌آموزان مسیر تولید تا توزیع آب نمایش داده می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: با اجرای این برنامه‌ها طی دو و نیم ماه گذشته 12 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در سطح 110 مدرسه شهرهای اسلامشهر و نسیم‌شهر با این برنامه‌ها آشنا شدند و در بقیه شهرهای تحت پوشش نیز طی برنامه زمان‌بندی و توافقات ایجادشده با مراکز آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/67021/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول