اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال خلق حماسه 22 بهمن

امام جمعه و استاندار اردبیل از مردم قدردانی کردند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پیامی اعلام کردند که اراده ملت ایران در اثبات حقانیت خود زمینه‌ای را فراهم کرده تا دشمنان و بدخواهان را به زانو درآورند.

امام جمعه و استاندار اردبیل از مردم قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال خلق حماسه مردم استان اردبیل در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار در پیامی مشترک با قدردانی از حضور آحاد مردم در راهپیمایی عید بزرگ انقلاب اعلام کردند که مردم ایران در پاسداشت نعمت بزرگ انقلاب به صحنه آمدند تا بار دیگر نشان دهند که پاسدار حریم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

در بخشی از این پیام آمده است: در حالی این انقلاب وارد سی و هفتمین سال عمرش شد که با وجود همه هجمه‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی امروز نهال روییده شده سال 57 به درختی تنومند تبدیل شده که میوه آن باعظمت و در عین حال شیرین است.

در پیام امام جمعه و استاندار اردبیل تاکید شده است: امروز ملت ایران با تکیه بر سه مولفه ایمان، اراده حضور مردم در صحنه و رهبری شایسته در مسیر تداوم انقلاب اسلامی عزتمندانه حرکت می‌کنند تا همه آزادی‌خواهان از سیره و ثمره این حرکت بالنده بیشتر و بهتر استفاده کنند.

در این پیام آمده است: نشانه آشکار این عزت و عظمت گرایش امت‌های آزادی‌خواه برای الگوگیری از انقلاب اسلامی است که همواره تداوم دارد و در این مسیر هیچ وقت خستگی‌ها و تهدیدها معنا ندارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در پیام خود با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن این حضور را نشان علاقمندی مردم به امام و رهبری و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی توصیف کرد و اعلام کرد: ما باید قدر این حضور میلیونی را بدانیم و آن را پشتوانه عزت و عظمت روزافزون خود قرار دهیم.

در این پیام آمده است: ملت ایران در آغاز سی و هفتمین سالگرد تاسیس نظام اسلامی قدرتمندتر و باطراوت‌تر از همیشه در صحنه حضور دارند و سعی‌شان نیز بر این است تا این مسیر عزتمندانه را باشکوه هرچه تمام‌تر طی کنند که در این بین همه باید عظمت و صلابت‌مان را بیش از گذشته حفظ کنیم.

انتهای پیام/62004/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول