اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی هشدار داد

استفاده از موادمخدر برای زیبایی اندام در تبریز

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: اخیرا شائبه‌ای مبنی بر استفاده از برخی از موادمخدر مانند شیشه در سطح شهر تبریز برای زیبایی اندام و امثال آن به گوش می‌رسد که بسیار قابل تأمل است.

استفاده از موادمخدر برای زیبایی اندام در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان در سمینار آموزشی با عنوان نقش مربیان ورزش در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی بانوان، جمشید نظمی اظهار داشت: مربیان ورزشی مهم‌ترین نقش در بحث همانندسازی و الگوبرداری ورزشکار و انتقال مسائل پیش‌گیرانه را دارند.

وی افزود: اخیرا شائبه‌ای مبنی بر استفاده از برخی از موادمخدر مانند شیشه در سطح شهر تبریز برای زیبایی اندام و امثال آن به گوش می‌رسد که بسیار قابل تأمل است، از این رو برای آگاه‌سازی این امر سمیناری آموزشی با عنوان نقش مربیان ورزش در ارتقای سلامت روانی و اجتماعی زنان و با حضور تعداد کثیری مربیان ورزشی و نواب روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران در تبریز برگزار شد.

نظمی در این سمینار یکی از محوری‌ترین حوزه‌های تأثیرگذار را مربیان ورزشی دانست و مربیان ورزشی را علاوه بر انتقال دانش فنی در بحث همانندسازی و الگوبرداری ورزش برای ورزشکار دارای نقش برجسته خواند و افزود: انتقال برخی مفاهیم پیش‌گیرانه از طریق مربیان می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی و پیشگیری از نحوه استفاده از موادمخدر و همچنین مواد نیروزای اعتیادآور در عرصه ورزش با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان‌های تبریز، ورزقان و مراغه خبر داد و گفت: در جلسه تخصصی هیئت‌های ورزشی، حتی به بحث منع استعمال دخانیات در اماکن ورزشی تأکید داشته‌ایم.

وی ادامه داد: حتی مقرر شده در دوره‌های برگزاری درجه‌های مربیگری مبحثی جداگانه به بحث پیشگیری از اعتیاد نیز اقدام شود که به خاطر جلوگیری از ورود به سیستم به بحث دخانیات در قالب اخلاق‌مداری و اخلاق حرفه‌ای در ورزش به آن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/60002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول