اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

تلاش ما صیانت از آرای مردم است

فرماندار قیروکارزین گفت: تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است.

تلاش ما صیانت از آرای مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، اشکان کاظمی عصر امروز در جمع عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: تمام مراحل انتخابات را با دقت و جدیت دنبال کرده و در مسیر قانونی حرکت می‌کنیم.

وی افزود: باید به‌ دور از تفکرات سنتی و قومی و قبیله‌ای و با بلوغ سیاسی، فکری و اجتماعی و فرهنگی ضمن برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی هرگونه ذهنیت منفی را در مورد این شهرستان از بین ببریم.

کاظمی گفت: عمل به قانون نخستین اصل در هر انتخابات است و عوامل اجرایی و متصدیان باید در فرایند برگزاری انتخابات قانون را ملاک کار خود قرار دهند تا یک انتخابات سالم و بانشاط برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه متصدیان انتخابات باید بدون جانب‌داری از شخص یا گروه خاصی، فقط به فکر برگزاری انتخابات باشند تصریح کرد: عوامل اجرایی در فرایند برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بی‌طرف بوده و بر مبنای قانون حرکت می‌کنند.

فرماندار قیروکارزین گفت: از مهم‌ترین تکالیف ما در انتخابات پیش‌رو حفظ سلامت انتخابات، ایجاد شور نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به‌دور از بداخلاقی‌های سیاسی است.

کاظمی با تأکید بر اینکه حفظ بی‌طرفی و امانت‌داری، رعایت قانون، دقت در کار، حفظ نظم، مراقبت از شعب، جلوگیری از دخالت افراد غیرمسئول و جلوگیری از تنش و ایجاد مزاحمت ازجمله وظایف خطیر عوامل انتخاباتی است، اضافه کرد: تمام تلاش ما صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است و به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد که خدشه‌ای در روند انتخابات و یا شبهه‌ای بر صحت اجرای آن وارد کند.

وی در پایان افزود: برای تسلط بیشتر و دقت نظر در برگزاری انتخابات پیش‌رو این جلسه و سایر جلسات باهدف بالا بردن سطح علمی و عملی عوامل برگزاری انتخابات برگزار شده و می‌شود.

انتهای پیام/2448/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول