اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

مشارکت چشمگیر مردم دشتی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری

فرماندار شهرستان دشتی گفت: هزار و 500 نفر در امر برگزاری انتخابات فعالیت دارند و تا این لحظه مشارکت بسیار عالی بوده و آرامش بسیار خوبی در سطح شهرستان حاکم است.

مشارکت چشمگیر مردم دشتی در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، غلامرضا مهرجو ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند انتخابات در شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: در شهرستان دشتی ما با اتخاذ تمهیدات لازم 74 شعبه اخذ رأی در سراسر شهرستان پیش‌بینی کردیم که از این تعداد 39 شعبه روستایی و 35 شعبه شهری کار جمع‌آوری آرای مردم را عهده‌دار هستند.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: یک‌هزار و 500 نفر در امر برگزاری انتخابات فعالیت دارند و تا این لحظه مشارکت بسیار عالی بوده و آرامش بسیار خوبی در سطح شهرستان حاکم است و مردم به‌راحتی با حضور در شعب اخذ رأی خود را به  صندوق‌ها می‌اندازند.

وی تأکید کرد: توصیه می‌کنم مردم در کوتاه‌ترین زمان با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

مهرجو یادآور شد: در ساختار نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی مشارکت جلوه‌های مختلفی دارد و از اصلی‌ترین مشارکت بحث انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است که از آن به‌عنوان مردم‌سالاری دینی یاد می‌کنند.

وی افزود: 55 هزار نفر در شهرستان دشتی واجد شرایط رأی دادن هستند ضمن اینکه در مجموع در کل حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، بیش از 98 هزار نفر واجد شرایط رأی وجود دارد.

مهرجو تصریح کرد: بر اساس سوابق مشارکت مردم در حوزه دشتی و تنگستان که بالای 90 درصد بوده، امید است با این حضور مردمی مشارکت بالایی را در بین مردم شاهد باشیم.

فرماندار دشتی با اشاره به نقش رسانه‌ها در این دوره از انتخابات گفت: لازم می‌دانم از تلاش و پوشش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و اخبار انتخابات تشکر کنم که از زمان استارت کار انتخابات با همدلی فراوان کمک شایانی به ما داشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که روند انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید افزود: در شهرستان دشتی استقبال خوبی بوده که بسیاری از مردم در پیش از ظهر امروز خود را به‌پای صندوق‌های اخذ رأی رسانده و رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

انتهای پیام/66001/چ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول