اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

عضویت 38 هزار نفر در صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: 38 هزار نفر عضو صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری هستند.

عضویت 38 هزار نفر در صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمدی‌مقدم بعد از ظهر امروز در نشست فعالیت صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 38 هزار نفر عضو صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری هستند.

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در راستای صیانت و حفاظت از منابع طبیعی فعالیت خود را آغاز کرده است. 

وی با اشاره به میزان اعتبارات سرمایه‌گذاری در این صندوق عنوان کرد: صندوق حمایت از منابع طبیعی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است.

محمدی مقدم خاطرنشان کرد: 5 میلیارد و 100 میلیون ریال آورده از سوی مردم و 4 میلیارد و 900 میلیون ریال آورده سهم دولت در صندوق حمایت از منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری ذخیره شده است.

وی حمایت از تولیدکنندگان منابع طبیعی و مشارکت در طرح‌های آموزشی و ترویجی را از اهداف راه‌اندازی صندوق حمایت از منابع طبیعی در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

این مسئول ادامه داد: چهارمحال و بختیاری از منابع طبیعی بسیار خوبی برخوردار است و صیانت از منابع طبیعی وظیفه ذاتی هر انسان است. 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در صیانت از منابع طبیعی گفت: مشارکت و صیانت از منابع طبیعی با مشارکت همه جانبه مردم صورت می‌گیرد و این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/68014/آ 20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول