اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

شناسایی 800 مسکن نیمه‌تمام مددجویان در چهارمحال و بختیاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از شناسایی 800 مسکن نیمه‌تمام مددجویان در این استان خبر داد.

شناسایی 800 مسکن نیمه‌تمام مددجویان در چهارمحال و بختیاری

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار ظهر امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 800 مسکن نیمه‌تمام مددجویان در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که امید است با ارائه تسهیلات، مشکل مسکن مددجویان این استان برطرف شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات مسکن به خانوارهای فاقد مسکن ارائه شد تا نیاز مسکن این قشر برطرف شود.  

وی عنوان کرد: 26هزار و 200 خانواده در چهارمحال و بختیاری فاقد مسکن هستند و تاکنون 250 مسکن مهر در این استان شناسایی شده که بیش  از 90 درصد آن تسویه و تحویل مالکان شده است.

رستگار اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری مسکن‌های نیمه تمام مددجویان کمیته امداد بالغ بر 15 میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: تامین مسکن نیازمندان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است و برای تحقق این امر مشارکت خیران لازم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشن نیکوکاری، 806 پایگاه‌ جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شد که از مجموع این تعداد 500 پایگاه به مدارس این استان اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری گفت: یکصد هزار پاکت نیز در بین دانش‌آموزان این استان توزیع شد تا با جمع‌آوری این هدایا بتوان خدمات شایسته و ارزنده به نیازمندان ارائه شود. 

انتهای پیام/68014/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول