اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کشف 2 تن مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از انهدام چند باند قاچاق مواد مخدر که در حال انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این استان بودند خبر داد و گفت: از قاچاقچیان حدود دو تن تریاک کشف شد.

کشف 2 تن مواد مخدر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اراده بالای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در هفته گذشته حدود دو تن مواد مخدر تریاک کشف شد.

وی گفت: اعضای پنج نفره یک باند قاچاق مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلی قصد انتقال محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به مرکز کشور داشتند که در محور مواصلاتی استان قم در چتر اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر این استان گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون کشفیات مواد مخدر استان رشد 74 درصدی داشته است، افزود: مقصد بیش از 90 درصد این کشفیات استان‌های همجوار بوده که توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه کشفیات اخیر سرشاخه‌های توزیع کننده مواد مخدر را هدف قرار داده است، اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که باید بر خرده‌فروش‌هایی که در داخل استان فعال هستند نیز تمرکز داشته باشیم.

مجتبایی با ارائه آمار عملکرد پلیس قم در حوزه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: امسال حدود 8 هزار خرده‌فروش و معتاد در سطح استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شده‌اند و این اقدام در آسایش عمومی و سالم‌سازی استان فوق‌العاده موثر بوده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه قم یکی از استان‌هایی است که با همکاری مردم، برنامه‌ریزی صحیح و هوشمندی مأموران مبارزه با مواد مخدر در این مأموریت خطیر موفق بوده و مصمم هستیم تا مهار کامل مواد مخدر تلاش خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام/2258/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول