اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کاراته ارتش:

حضور 6 تیم در مرحله نیمه‌‌نهایی لیگ کاراته کشور تعجب‌آور است

مربی تیم کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور شش تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کاراته کشور یک حرکت عجیب و غیر قابل باور است چرا که به رسم معمول باید چهار تیم در این مرحله با هم رقابت کنند.

حضور 6 تیم در مرحله نیمه‌‌نهایی لیگ کاراته کشور تعجب‌آور است

داریوش حقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ما در لیگ برتر کاراته کشور به همراه تیم باشگاه رعد حاضر شدیم و با وجود رقابت دو گروه هفت و شش تیمی در لیگ، مسابقات به صورت منظم پیگیری شد.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود که از هر گروه دو تیم صعود کنند و این چهار تیم در مرحله نیمه‌نهایی با هم رقابت کنند که حتی این تصمیم‌گیری در جلسه قبل از شروع لیگ گرفته شد.

مربی تیم کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به یک‌باره با نظر مسئولان به جای حضور چهار تیم در کمال ناباوری شش تیم در این مرحله حاضر شدند و سئوال اینجاست که این دو تیم چگونه و با چه شرایطی به چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌‌نهایی اضافه شدند.

حقی‌زاده افزود: به هیچ وجه چنین کار و شرایطی در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد و در هیچ کجای دنیا دیده نشده که در مرحله نیمه‌نهایی شش تیم حاضر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جالب اینجاست که دو روز مانده به لیگ این دو تیم را مسئولان امر به جمع چهار تیم اضافه کردند و این خود جای تعجب دارد که ما چگونه می‌توانیم در مرحله نیمه‌نهایی شاهد حضور شش تیم باشیم.

مربی تیم کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: باید در این زمینه مسئولان امر هر چه سریع‌تر تجدید نظر کنند و اجازه دهند تا لیگ در یک شرایط عادی برگزار شود.

انتهای پیام/62001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول