اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجشنبه آخر سال

محدودیت‌های ترافیکی در اطراف آرامستان‌های شهر زنجان اعمال می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان از برنامه‌ریزی برای کمک به تسهیل ترددهای شهری در آستانه پنجشنبه آخر سال و همچنین سال نو خبر داد و گفت: در این ایام محدودیت‌های تردد در برخی خیابان‌ها اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در اطراف آرامستان‌های شهر زنجان اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سمانه شاددل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برنامه‌ریزی برای کنترل ترافیک اطراف آرامستان‌های شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ریزی برای پنجشنبه آخر سال اتخاذ شده‌است.
وی به فرهنگ مردم شهر زنجان مبنی بر حضور در مزار درگذشتگان در پنجشنبه آخر سال اشاره و اضافه کرد: این آئین ترافیک سنگین اطراف آرامستان‌ها را در پنجشنبه آخر سال افزایش قابل ملاحظه‌ای می‌دهد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان یک طرفه کردن برخی از مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها، پیش‌بینی محدودیت تردد در این مسیرها و در نهایت پیش‌بینی افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله ون برای فعالیت در محدوده‌های ترافیکی مورد نظر را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده توسط شهرداری و پلیس راهور زنجان برای پنجشنبه آخر سال اعلام کرد.
شاددل با تاکید بر افزایش ترددهای شهری در روزهای پایانی سال ادامه داد: شهرداری برای کمک به تسهیل رفت و آمد مردم اقدام به افزایش مدت زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی کرده‌است.
وی با توصیه به مردم برای عدم استفاده از خودروی شخصی در این ایام تاکید کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به تسهیل رفت و آمد کمک می‌کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان از آغاز عملیاتی شدن برنامه‌های شهرداری برای کمک به نوسازی سیستم‌های کمک‌کننده به بهبود حمل و نقل عمومی شامل تجدید خط‌کشی معابر و خیابان‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: در این راستا برای خط‌کشی 250 کیلومتر برنامه‌ریزی شده‌است که در روزهای پایانی سال عملیاتی می‌شود.
شاددل نصب تابلوها و علائم جدید راهنمایی و رانندگی و تعویض این تجهیزات را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد.
انتهای پیام/73004/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول