اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز به 22 ایستگاه

شهردار تبریز افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی به 22 ایستگاه، نگرش علمی به حوزه نیروی انسانی و ارتقای توان فنی و تجهیزاتی را از اقدامات مهم شهرداری تبریز در تقویت ایمنی شهر عنوان کرد.

افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی تبریز به 22 ایستگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی در مراسم اعطای درجات جمعی از افسران ارشد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه توان مالی شهرداری‌ها به گونه‌ای نیست که برنامه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، به طور ایده‌آ‌ل و متناسب با جمعیت و وسعت شهر پیگیری شود؛ با این حال، در دو سال گذشته، در این حوزه شاهد اتفاقات ارزشمندی در تبریز بوده‌ایم.

وی افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی به 22 ایستگاه، نگرش علمی به حوزه نیروی انسانی و ارتقای توان فنی و تجهیزاتی را از اقدامات مهم شهرداری تبریز در تقویت ایمنی شهر عنوان کرد و افزود: دارا بودن رتبه نخست کشوری در تعداد درجات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، حاکی از نگرش تخصصی شهرداری به حوزه ایمنی شهری است. 

شهردار تبریز در عین حال، اظهار داشت: نیازمند حمایت دولت هستیم و مصمم هستیم که در سال جدید، در این حوزه نیز مشابه حوزه‌های عمرانی و خدماتی، با همدلی و هماهنگی بیشتری حرکت کنیم. 

نجفی، شورای اسلامی شهر تبریز را پشتیبان توسعه و عمرانی شهر عنوان و خاطرنشان کرد: اعضای شورا با برخورداری از مراتب تعهد، دانش و تخصص در امورات شهری، از مهم‌ترین مولفه‌های توفیق شهرداری در حوزه‌های توسعه‌محور به شمار می‌روند و هر جا که لازم به تصویب لایحه‌ای باشند، شهرداری را در اجرای برنامه‌های تحول‌آفرین یاری کرده‌اند. 

شهردار تبریز با بیان این‌که نقش گذشتگان، در توفیقات امروز شهرداری تبریز غیرقابل‌انکار است، یاد و خاطره دکتر وارسته شهردار سالیان گذشته تبریز را گرامی داشت و افزود: نام نیکی که از این بزرگ‌مرد فرهیخته در حافظه تاریخی شهر تبریز جاری و ساری است، گویای جایگاه ویژه ایشان در تاریخ توسعه و آبادانی تبریز است.

داود طالب‌نژاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، با ارایه گزارشی از فعالیت‌های سازمان خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، با تعریف 24 آیتم ایمنی، همه‌روزه در خدمت آسایش شهر و شهروندان است.

وی اضافه کرد: تقسیم 22 ایستگاه آتش‌نشانی در قالب چهار منطقه مجزای شهری، انسجام و سرعت خدمات ایمنی را افزایش خواهد داد. 

انتهای پیام/60002/گ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول