اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با فارس خبر داد

اجرای برنامه جامع استقرار پایه دهم در مدارس در سال تحصیلی آینده/ممنوعیت پیش ثبت‌نام در مدارس دولتی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه برای سال تحصیلی آینده یک برنامه جامع برای استقرار پایه دهم متوسطه در مدارس دولتی و هیأت امنایی داریم، گفت:هیچ دستورالعمل و مجوزی برای پیش ثبت‌نام در مدارس دولتی داده نشده است.

اجرای برنامه جامع استقرار پایه دهم در مدارس در سال تحصیلی آینده/ممنوعیت پیش ثبت‌نام در مدارس دولتی

اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،در پاسخ به این پرسش که «آیا پیش ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس دولتی قانونی است؟»، اظهار داشت: برای سال تحصیلی آینده یک برنامه جامع برای استقرار پایه دهم متوسطه در مدارس دولتی و هیأت امنایی داریم.

وی ادامه داد: هیچ مدرسه‌ای مجوزی برای پیش ثبت‌نام پایه دهم ندارد؛ چراکه اساساً فرایند ثبت‌نام کاملاً متفاوت است، ضوابط و مراحل آن بازنگری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پیش ثبت‌نام در هر مقطع‌ای غیر قانونی است، خاطرنشان کرد: درحوزه مدارس غیر دولتی با توجه به اینکه شهریه اعلام شده است منعی وجود ندارد و این مدارس مطابق ضوابطی که اعلام شده عمل می‌کنند، اما در حوزه مدارس دولتی هیچ دستورالعمل و مجوزی برای پیش ثبت‌نام داده نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول