اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد:

تعویض مداوم مربیان کار تیم شهرداری را سخت کرده است

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: تعویض مداوم مربیان کار تیم شهرداری را سخت کرده و یکی از علل نتیجه نگرفتن این تیم همین تعویض‌های مکرر است.

تعویض مداوم مربیان کار تیم شهرداری را سخت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیک‌بخت عصر امروز بعد از بازی خیبر خرم‌آباد مقابل شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی و در جمع خبرنگاران اردبیل، اظهار کرد: ما بازی خوب و جذابی را امروز از هر دو تیم شاهد بودیم به طوریکه تیم شهرداری اردبیل نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت و ما نیز برای نباختن به زمین آمده بودیم.

وی با بیان اینکه از تاکتیک شیخ‌لاری و نحوه بازی تیم شهرداری اردبیل آگاهی و اطلاع داشتم، تصریح کرد: باید به صراحت اعلام کنم که جایگاه تیم شهرداری این جایی نیست که در آن ایستاده است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: تعویض متعدد و مکرر مربیان به این تیم لطمه وارد کرده به طوریکه این تیم از وحدت تاکتیکی دور شده و یک بازیکن بعد از چند هفته بازی نمی‌تواند مدام با تفکر جدید مربیان خود را هماهنگ کند.

نیک‌بخت افزود: ما با شناخت کافی از نحوه بازی تیم شهرداری و آنالیز این تیم وارد زمین بازی شدیم و چندین موقعیت را نیز از دست دادیم اما موقعیت‌های تیم شهرداری اردبیل و توپ‌هایی که به تیر زد، زهردار بود هر چند که ما در ضد حملات موقعیت‌هایی را داشتیم.

وی با بیان اینکه از نتیجه بازی راضی هستم چرا که بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند، ادامه داد: در ترکیب تیم خیبر خرم‌آباد تنها دو بازیکن غیر بومی وجود دارد و ما از نتایجی که از سال اول حضورمان در لیگ یک به دست آوردیم، راضی و خشنود هستیم که این تیم را حفظ کردیم.

کاش داوران منصفانه قضاوت می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مورد اخراج خود در بازی بیان کرد:‌ در برخی از صحنه‌ها همه می‌توانند قضاوت کنند اما برخی صحنه‌ها نیاز به دید دقیق داوران و مربیان است که باید سعی کنند تا خوب در مورد آنها قضاوت کنند.

نیک‌بخت اضافه کرد: بنده بعد از 33 هفته برای اولین بار اخراج شدم در حالی که در این بازی کمتر لب خط آمدم و بیشتر از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کردم.

وی در مورد اشتباهات داوری این بازی گفت: داور یک دید عادلانه در قضاوت نداشت و به نظر می‌رسد بیشتر به نفع حریف ما سوت زد و خطاهای ما را در اغلب موارد نمی‌گرفت.

نیک‌بخت افزود: کاش داور منصفانه قضاوت می‌کرد.

انتهای پیام/62001/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول