اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 30 کشور جهان صورت می‌گیرد

برگزاری دوره بین‌المللی آموزشی جراحی بینی و سینوس در شیراز

مسئول برگزارکننده سومین دوره بین‌المللی آموزشی جراحی بینی و سینوس یا رانیولوژی گفت: سومین دوره بین‌المللی آموزش جراحی بینی و سینوسی از یکم تا سوم اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری دوره بین‌المللی آموزشی جراحی بینی و سینوس در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا مصباحی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سومین دوره آموزش بین‌المللی عمل جراحی بینی و سینوس، 450 متخصص از 30 کشور جهان و 150 نفر از ایران اسلامی طی سه روز، آخرین یافته‌های جهانی علم پزشکی در این رشته تخصصی را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اساتید برجسته جهانی شامل پروفسور اشتن برگر از کشور اتریش و پایه‌گذار اندوسکوپی سینوس، پروفسور تاسمن رئیس آکادمی جراحان صورت اروپا از کشور سوئیس، پروفسور کوبیس رئیس جامعه جراحان پلاستیک اروپا از آلمان، پروفسور ردا پایه‌گذار جامعه جراحان بینی از مصر و دیگر اساتید برجسته جهانی در این همایش بین‌المللی حضور دارند.

مسئول برگزارکننده همایش و سومین دوره این آموزش بین‌المللی تصریح کرد: اتریش، آلمان، ترکیه، سوئیس، مصر، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، بلاروس، تاجیکستان، عمان، مولداوی، کرواسی، افغانستان، بلغارستان، کرواسی، پاکستان، تونس، افریقای جنوبی، بحرین و دیگر کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی در این همایش شرکت دارند.

مصباحی بیان داشت: تمام هزینه‌های ثبت‌نام را خود شرکت‌کنندگان تقبل کرده‌اند و در این راستا هیچ‌گونه هزینه‌ای برای ورود به ایران پرداخت ‌نشده است.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این دوره آموزشی چهار و یا پنج عمل جراحی به‌صورت ویدئوکلیپ و زنده صورت می‌گیرد که این حرکت در نوع خود در چنین همایش‌هایی کم‌نظیر است.

مسئول برگزارکننده این همایش بیان داشت: دیدار از تخت جمشید، برپایی غرفه‌های تجهیزات پزشکی و دارویی و معرفی صنایع‌دستی از دیگر برنامه‌های جنبی این همایش و دوره آموزشی سه‌روزه است.

به گزارش فارس، این دوره آموزش بین‌المللی از سوی انجمن رانیولوژی و بخش گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه آموزشی تزریق ژل پوتاس از جمله موارد جنبی این همایش است در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر بین‌المللی شرکت در این همایش داده می‌شود.

انتهای پیام/2448/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول