اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

جشن رمضان در 10 استان کشور برگزار می‌شود

معاونت قرآن و عترت ارشاد برای ایجاد فضای قرآنی در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای با عنوان «جشن رمضان» در 10 استان کشور برگزار می‌کند.

جشن رمضان در 10 استان کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، جشن رمضان امسال با هدف ایجاد شور قرآنی در ماه میهمانی خداوند هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در 10 استان کشور برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار می‌شود،  آثار هنرمندان و فعالان قرآنی نیز به نمایش در می‌آید.

اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم ایجاد فضایی قرآن در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: معاونت قران و عترت ارشاد با توجه به کمبود اعتبارات امسال جشن رمضان را در 10 استان برگزار می‌کند در حالی که سعی داشتیم این برنامه را در سال جاری در تمامی استان‌های کشور برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در جشن رمضان نمایشگاهی از آثار هنرمندان نیز برپا می‌شود، خاطر نشان کرد: هنرمندان، اساتید و فعالان قرآنی برای مشارکت با این برنامه می‌توانند آخرین دستاوردهای 2 سال اخیر خود را به ادارات ارشاد استان‌ها ارائه دهند تا در صورت موافقت مسئولان در نمایشگاه جشن رمضان به نمایش در آید.

امیرنیا درباره استان‌های برگزار کننده جشن رمضان، گفت: امسال جشن رمضان در استان‌های اصفهان، جنوب استان کرمان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برنامه‌های جشن رمضان در استان‌های منتخب، خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است که برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، آثار هنری، صنایع دستی و کودک و نوجوان از جمله آن‌ها است.

امیرنیا با بیان اینکه فعالیت‌ها ماه مبارک رمضان با توجه به توسعه فهم قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: یکی دیگر از فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان، اعزام مبلغان قرآنی به روستاها و مناطق محروم است تا از این طریق شور قرآنی را در این مناطق نیز تسری بخشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول