اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی امور استان‌های بنیاد شهید کشور خبر داد

ایجاد هسته‌های مشاوره اشتغال برای خانواده‌های ایثارگر در مازندران

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی امور استان‌های بنیاد شهید کشور گفت: برای ایجاد اشتغال 13 استان در بنیاد شهید دغدغه دارم که یکی از استان‌ها مازندران است، باید کمک کنیم که هسته‌های مشاوره اشتغال فعال شود.

ایجاد هسته‌های مشاوره اشتغال برای خانواده‌های ایثارگر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت‌الله امانی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در مازندران، اظهار کرد: اقداماتی خوبی در زمینه اشتغال در استان مازندران انجام شد.

وی افزود: میزان مراجعات برای اشتغال در استان مازندران به واسطه عملکرد مسئولان بنیاد شهید کاهش یافت.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی امور استان‌های بنیاد شهید کشور خاطرنشان کرد: مازندران پتانسیل بسیار مناسبی در زمینه ایجاد اشتغال دارد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.در استان مازندران در بحث آمایش سرزمینی نیاز به فعالیت بیشتری داریم.

امانی با اعلام اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید تلاش بیشتری در زمینه ایجاد اشتغال انجام شود، گفت: باید در بحث توانمندسازی افراد جویای کار در بنیاد شهید کار ویژه‌ای انجام شود.

وی ادامه داد: مازندران با توجه به اقلیمی شرایط مناسبی در اختیار دارد و باید از ظرفیت پیدا و پنهان استان در این زمینه استفاده مطلوب شود.

امانی با اعلام اینکه برای ایجاد اشتغال نیاز به تهیه آمار مناسب و مدونی داریم، افزود: چالش‌ها و فرصت‌های این بخش باید به خوبی شناسایی شود.

این مسئول با اعلام اینکه فرهنگ کار و اشتغال باید تقویت شود، بیان داشت: علاقمندی به ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بین جامعه ایثارگری وجود دارد.

امانی اضافه کرد: مشاوره شغلی برای خانواده‌های ایثارگران باید جدی گرفته شود، بحث توانمندسازی نیز باید جدی گرفته شود.

وی یادآور شد: برای ایجاد اشتغال 13 استان در بنیاد شهید دغدغه دارم که یکی از استان‌ها مازندران است، باید کمک کنیم که هسته‌های مشاوره اشتغال به صورت جدی‌تر فعال شود.

این مقام مسئول در ادامه از برنامه ریزی برای توانمند سازی فرزندان جانباز بالای 25 درصد در کشور خبر داد و افزود: آموزش اشتغال باید جدی گرفته شود.

وی در پایان به اقدامات انجام شده برای اشتغال خانواده ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: فرآیند جذب و اشتغال فرزندان ایثارگران در سال 94 مثبت بود.

انتهای پیام/86004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول