اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندورود:

نگاه کارفرمایان به کارگران باید اخلاقی باشد

فرماندار میاندورود با اعلام اینکه کارگران در مقابل کاری که انجام می‌دهند مزد کمی دریافت می‌کنند، گفت: نگاه کارفرمایان به کارگران باید اخلاقی باشد

نگاه کارفرمایان به کارگران باید اخلاقی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، ارسطو قادری امشب در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و شوراها که در سالن هتل بادله این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها یکی از ارکان مهم در تصمیم‌گیری و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: روز کارگر فرصتی برای پاسداشت خدمات ارزشمند کارگران و نقش‌آفرینان عرصه کار و تلاش است و باید این روز مهم را قدر بدانیم.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه رشد و تعالی جامعه در گرو تلاش کارگران زحمتکش و خدوم است، تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی در جامعه به پشتوانه تلاش‌های کارگران در عرصه تولید و خدمات محقق می‌شود و کارگران به‌ عنوان بازوی پرتوان جامعه محسوب می‌شوند.

این مسئول به اهمیت جایگاه شوراها اشاره کرد و ادامه داد: اعضای شورا برای رفع مشکلات شهر و روستا با نگاه جامع و دلسوزانه در کنار نهاد مردمی در تلاش هستند تا مشکلات و معضلات را به گوش مسئولان برسانند و برای عمران و آبادانی، رشد و توسعه  پای کار هستند.

قادری با اعلام اینکه کارگران در مقابل کاری که انجام می‌دهند مزد کمی دریافت می‌کنند، ادامه داد: باید به حق و حقوق کارگران توجه ویژه داشت، زیرا کارگر در مقابل کاری که انجام می‌دهد مزد بسیار کمی دریافت می‌کند، در صورتی که چرخه اقتصادی جامعه به پشتوانه حضور فعال و تأثیرگذار کارگران اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه کارفرمایان به کارگران باید اخلاقی باشد، تصریح کرد: گاهی شاهد هستیم که مقدار مزدی که باید در اختیار کارگر قرار نمی‌گیرد، در این میان می‌طلبد که نگاه جدی‌تری به این قشر داشته باشیم.

فرماندار میاندورود با اشاره به گرامیداشت هفته معلم، خاطرنشان کرد: معلمان در مسیر هدایت با اندیشه خلاق و تلاش‌های دلسوزانه خود وظیفه حساس در جامعه بر عهده دارند که توسعه، پیشرفت و پویایی نشأت گرفته از حضور معلمان در عرصه‌های مختلف است.

قادری حضور پرشور مردم در انتخابات را یکی از اتفاقات مهم طول سال دانست و ادامه داد: مردم در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز مشارکت چشم‌گیری داشتند تا بتوانند در مقابل نیز شاهد رفع مشکلات باشند، در این میان مسئولان نیز موظف به پیگیری مطالبات مردم هستند.    

فرماندار میاندورود تأکید کرد: حمایت مردم از نظام در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز ثابت شده است و در مقابل نیز در انتظار رسیدگی برای رفع مشکلات هستند تا نتیجه حمایت خود را شاهد باشند.

وی در پایان با اعلام اینکه برای توسعه شهر و روستا باید مطالبات مردم برای مدیران بازگو شود و در این میان نیز مدیران مربوط موظف به رسیدگی هستند، گفت: مشکلات در مواردی وجود دارد که گاهی نیز برای توزیع اعتبارات با مشکل روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام/86037/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول