اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران:

برنامه اقتصاد مقاومتی استان اردبیل در حال تدوین است

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران گفت: برنامه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در استان اردبیل در حال تدوین است که قطعاً از این ظرفیت‌ها بیشتر و بهتر استفاده می‌شود.

برنامه اقتصاد مقاومتی استان اردبیل در حال تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرمؤذن عصر امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل با اشاره به رصد جلسات شورا در تمام استان‌های کشور از سوی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی فرصتی مناسب برای دریافت نظرات فعالان اقتصادی از سوی دولت در راستای حمایت از بخش خصوصی است.

وی مصوبات شورای گفت‌و‌گو را با توجه به حضور همه مجموعه‌‌های تأثیرگذار در بخش تولید اعم از دولت، دستگاه قضایی، بانک‌های عامل و فعالان اقتصادی حائز اهمیت دانست.

عضو هیأت رئیسه اتاق ایران در تشریح دستور جلسه سی و یکمین نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: تا اواخر اردیبهشت ماه باید برنامه مدون استان در زمینه ابعاد مختلف این طرح راهبردی تدوین و به تهران اعلام شود.

انتهای پیام/62001/آ ۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول