اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره استانی کارآفرینان برتر دانشگاهی کردستان:

ایده‌های خوب به رقابت‌های پایدار منجر می‌شود

دبیر جشنواره استانی کارآفرینان برتر دانشگاهی کردستان گفت: ایده‌های خوب باید به رقابت‌های پایدار منجر شود و ایده‌ای مهم است که تبدیل به ثروت شود و نیاز به نفت وگاز را کم‌تر کند.

ایده‌های خوب به رقابت‌های پایدار منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عادل صلواتی ظهر امروز در جشنواره استانی کارآفرینان برتر دانشگاهی که در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: زمانی منابع انسانی، سرمایه محسوب می‌شد اما اکنون دانش منابع انسانی سرمایه است.

دبیر جشنواره استانی کارآفرینان برتر دانشگاهی ادامه داد: در عصر حاضر کسب و کار و ایده‌پردازی اهمیت دارد و دیگر اقتصاد تک‌محصولی جایگاه خود را از دست داده است.

صلواتی با بیان اینکه ایده‌های خوب باید به رقابت‌های پایدار منجر شود، اذعان داشت: ایده‌ای مهم است که تبدیل به ثروت شود و نیاز به نفت و گاز را کم‌تر کند.

وی تصریح کرد: برای کارآفرینی و تولید علم نباید تنها به امکانات دولتی چشم دوخت و بخش خصوصی باید به این امر توجه کند.

دبیر جشنواره استانی کارآفرینان برتر دانشگاهی داشت: امیدواریم در این جشنواره با ایجاد کارگاه‌های ویژه و گفت‌وگوهای تخصصی مدرسین با دانشجویان کارآفرینان جوان را حمایت کنیم.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد گفت: در این جشنواره براساس اطلاعات به دست آمده موفق شدیم 152 نفر از کارآفرینان را شناسایی کرده و 76 نفر از این کارآفرینان تکمیل فرم کردند.

وی افزود: به دلایل مختلف از جمله نیاز به مستندات از مجموع این 76 کارآفرین، 30 نفر واجد نوآوری در کار و خلاقیت بودند.

دبیر جشنواره استانی کارآفرینان برتر دانشگاهی گفت: قابلیت‌های بوم‌سازی و همچنین تجاری‌سازی ایده‌ها در اولویت قرار داشته و طرحی به عنوان ایده برتر مدنظر قرار گرفت که بازارپسند و دانش‌بنیان باشد.

صلواتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هرساله از تعداد مشخصی کارآفرین تقدیر می‌شود، ما در این جشنواره چهره‌های نوظهور و جدید را معرفی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: این جشنواره به همت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی، کانون کارآفرینان استان، استاندار، پارک علم و فناوری و جهاد کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام/79004/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول