اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

مجوز ایجاد جاده سلامت در جنگل النگدره گرگان صادر شد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از صدور مجوزهای لازم در راستای ایجاد جاده سلامت در جنگل النگدره این شهرستان خبر داد.

مجوز ایجاد جاده سلامت در جنگل النگدره گرگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر بعدازظهر امروز در نخستین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اصحاب رسانه در سال 1395 اظهار کرد: مجوز لازم از سازمان محیط زیست برای ایجاد جاده سلامت اخذ شده است در حاشیه آسفالت مسیر جنگل، مکانی برای پیاده‎روی و دوچرخه‎سواری پیش‎بینی شده تا محیطی فرح‎بخش برای مردم باشد.

وی در خصوص بسکتبال گرگان تصریح کرد: بسکتبال یک ورزش ملی در این شهر است که باید مدیریت شود، گرگان توانست مقام چهارم سوپرلیگ تیم را به دست آورد شورا مصوب کرده 10 درصد از بودجه سوپرلیگ را برای تیم های پایه سرمایه‎گذاری کند تا در سال‎های آینده استعدادهای زیادی به صورت علمی تمرین کنند تا کار را در آینده گسترش داده و نیروها به دسته یک ارتقاء یابند.

بیکاری، طلاق و اعتیاد مهمترین آسیب‎های اجتماعی در گلستان

عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه 34 پروژه عمرانی بسیار بزرگ در شورای چهارم تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد، گفت: هر طرح کوچک و بزرگ باید از طریق طرح و لایحه اجرا شود که بدون مجوز و اجازه شورا این امکان وجود ندارد.

علیرضا پزشکپور با بیان اینکه برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح اختلاف‎نظرهایی با شهرداری وجود داشت، افزود: تقاطع گلشهر قرار بود سه سطحی انجام شود اما به شکل دیگری اجرا شد، شورا معتقد است که ایجاد زیرگذر و روگذر گره‎گشای ترافیک است.

وی از ایجاد یک مجموعه تفریحی شهر بازی سرپوشیده و روباز در گرگان خبر داد و گفت: شهر بازی 10 هکتاری در مریم آباد گرگان، ایجاد پارک آبی و دریاچه مصنوعی از پروژه‎های در دست اقدام شورا و شهرداری است.

این عضو شورا با اشاره به نقشه مهندسی فرهنگی کشور بیان کرد: مهمترین آسیب‎های استان گلستان در بیکاری، طلاق، اعتیاد و کاهش اخلاقیات در جامعه است که اینها را در شورا بررسی کرده و علت‎یابی شدند راهکارهای برون‎رفت این معضلات تهیه شده است.

پزشکپور از ایجاد سه خانه فرهنگ در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در کنار 12 خانه فرهنگ از محل بودجه شهرداری نسبت به ایجاد سه خانه فرهنگ دیگر در محلات اولویت‎دار مبادرت می‎شود.

انتهای پیام/83001/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول