اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول بسیج رسانه خراسان جنوبی خبر داد

تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه خراسان جنوبی

مسؤول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی، تربیت خبرنگاران در حوزه اقتصادی به صورت تخصصی است.

تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی امشب در کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه خراسان جنوبی، اظهار داشت: امسال بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است؛ ایشان 24 بند در قالب این سیاست‌ها به دستگاه‌های اجرایی و قوای سه گانه ابلاغ کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر توقعاتی در حوزه اقتصاد داشتند تا وضعیت کشور اثربخش‌تر شود اما در طول این سال‌ها این سیاست‌ها بر روی زمین مانده و اقدامات انجام شده شعاری بوده است.

مسؤول بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان داشت: رسانه‌ها به واسطه تاثیرگذاری که دارند می‌توانند در پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش موثری داشته باشند.

رضایی اذعان داشت: بسیج رسانه در راستای بخش‌های محتوایی رسانه‌ها اقدام به تشکیل کارگروهی کرده است تا این کارگروه به صورت اتاق فکری باشد و مصوباتی داشته باشد که تمامی رسانه‌ها در این راستا حرکت کنند.

وی ادامه داد: توان جریان‌سازی و خبرسازی رسانه‌های استان بالاست به طوری که در زمینه ماهواره تلاش خوبی صورت گرفت و به نتیجه نیز رسید.

مسؤول بسیج رسانه خراسان جنوبی به اهداف تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه قصد نداریم جلساتی با مسؤولان و شخصیت‌های حقوقی برگزار شود بلکه از کارشناسان بخش‌های مختلف دعوت می‌شود تا به بحث‌های کاربردی و میدانی پرداخته شود و اطلاعات خبرنگاران افزایش یابد.

رضایی اذعان داشت: هماهنگی با رسانه‌ها برای اثرگذاری در حوزه اقتصاد، برگزاری اردوهای جهادی، تولید محتوای تخصصی و دید و بازدیدها از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود از جمله اهداف دیگر این کارگروه‌ها است.

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای در حوزه اقتصاد مقاومتی خبر داد و خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره همزمان با اواخر بهمن ماه و در سالروز ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

انتهای پیام/69035/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول