اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی:

تعمیرکار آسانسور در میانه از مرگ حتمی نجات یافت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از نجات تعمیرکار آسانسور با تلاش پرسنل آتش‌نشانی و تکنسین‌های اورژانس 115 در شهر میانه خبر داد.

تعمیرکار آسانسور در میانه از مرگ حتمی نجات یافت

حبیب حسینقلی‌زاده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت 20 امروز یکشنبه دوم خرداد گزارش حادثه‌ای در آسانسور به اپراتوری شهرستان میانه انجام شد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش‌ گیر کردن تعمیرکار 50 ساله مابین سقف و کابین آسانسور، پرسنل آتش‌نشانی نیز به محل اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده در ادامه گفت: پس از تلاش نیروهای آتش‌نشانی و رهاسازی مصدوم، اقدامات احیایی توسط تکنسین‌های اورژانس 115 برای این تعمیرکار انجام شد و مصدوم با علائم حیاتی به بیمارستان امام خمینی میانه تحویل داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در حوادثی که مصدوم نیاز به رها سازی داشته باشد، در جاده ها با سازمان امداد و نجات هلال احمر شماره تلفن 112 و در داخل شهرها با سازمان آتش‌نشانی شماره تلفن 125 بایستی تماس گرفته شود، تا سریعا اقدامات رهاسازی مصدوم انجام شود.

انتهای پیام/60017/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول