علی گودرزی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: کاهش مزاحمتهای تلفنی برای آتشنشانی این شهر به دلیل ایجاد فناوریهای جدید در ارتباطات و رهگیری شماره افرادی که با این سازمان تماس میگیرند، بوده است.
وی گفت: انتظار میرود تا با راهاندازی این ظرفیت و فرهنگسازیهای رسانهها، شمار مزاحمتهای تلفنی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد بیشازپیش کاهش یابد.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد اظهار کرد: با این وجود هنوز هم بخش قابلتوجهی از تماسها با این سازمان مربوط به مزاحمان تلفنی است.
وی با بیان اینکه اساسا این کار مانع برقراری تماسهای اضطراری مردم این شهر با این سازمان میشود، تاکید کرد: این کار در واقع بازی با جان و مال مردم است.
وی گفت: استفاده از خطوط تلفن همگانی از جمله عوامل مزاحمتهای تلفنی با سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد به شمار میرود.
گودرزی بیان داشت: البته این سازمان در مورد افراد خاطی پیگیریهای قانونی را از طریق مراجع قضایی انجام میدهد.
وی تاکید کرد: بیگمان تماس غیرضروری و ایجاد مزاحمت تلفنی برای تلفن 125 با توجه به حساسیت این مرکز، درواقع بازی باجان و مال مردم است.
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد بیان داشت: از این رو از خانوادهها انتظار میرود تا با توجه به این موضوع، فرزندان خود را نسبت به عواقب جبرانناپذیر این موضوع مطلع کنند.
چهار ایستگاه آتشنشانی در بجنورد با 20 دستگاه انواع تجهیزات فعال است.
انتهای پیام/63002/ب20