اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال گسترده دانشجویان

جشن دانش‌آموختگی در دانشگاه جیرفت برگزار شد + تصاویر

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه جیرفت گفت: با استقبال گسترده دانشجویان جشن دانش‌آموختگی در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

جشن دانش‌آموختگی در دانشگاه جیرفت برگزار شد + تصاویر

محسن بتلاب‌اکبرآبادی شنبه شب در حاشیه آیین جشن دانش‌آموختگی دانشگاه جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت‌: این جشن به همت حوزه امور فرهنگی در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

وی بیان داشت: در این جشن مسئولان دانشگاه، دانشجویان و خانواده‌هایشان حضور داشتند و برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی به اجرا در آمد که از جمله آن‌ها اجرای مسابقات، موسیقی، تئاتر، قرائت سوگنامه و... بود.

اکبر‌آبادی افزود‌: هدف از برگزاری این جشن تعیین اهداف و خط و مشی دانشجویی و قدر‌دانی از تلاش‌های علمی دانشجویان است.

وی با اشاره به آمار دانشجویان این دانشگاه تصریح کرد‌: دانشگاه جیرفت بیش از چهار هزار نفر دانشجو در رشته‌های علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی دارد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه جیرفت با اشاره به ظرفیت این دانشگاه در زمینه‌های فرهنگی خاط‌رنشان کرد‌: بزرگترین ظرفیت دانشگاه داشتن نیروی انسانی متخصص در زمینه‌های فرهنگی و علمی است و دانشگاه جیرفت به عنوان جامع‌ترین دانشگاه جنوب استان کرمان در این زمینه ظرفیت‌های بالایی دارد.

وی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه جیرفت با توجه به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه می‌توانند با عضویت در انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و هنری به دانشگاه در اجرای برنامه‌هایش کمک کنند.

انتها پیام‌/ 80003/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول