اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

علاقه‌مندان به تدریس در مدارس غیردولتی به موسسان مراجعه کنند

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش چگونگی تدریس علاقمندان آموزش در مدارس غیردولتی را تشریح کرد.

علاقه‌مندان به تدریس در مدارس غیردولتی به موسسان مراجعه کنند

مجتبی زینی‌وند مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «افرادی خارج از آموزش و پرورش و علاقمند به تدریس در مدارس غیردولتی چطور می‌توانند در این مدارس تدریس کنند؟»، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند به موسسان مدارس غیردولتی مراجعه کنند که این موسسان معمولاً پذیرش نیرو می‌کنند.

وی افزود: افراد علاقمند توانمندی‌های خودشان را ارائه کنند، قطعاً موسسان مدارس غیردولتی به دنبال نیروی قوی و متخصص هستند.

زینی‌وند با بیان اینکه جذب نیرو در مدارس غیردولتی مکانیزم خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: مبنای پذیرش نیروهای آموزشی و غیرآموزشی، موسسان مدارس غیردولتی هستند و قانون این موضوع را تکلیف کرده است؛ بر اساس برنامه‌ای که موسس غیردولتی ارائه می‌دهد، نیروی خود را جذب می‌کند.

مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: البته به دنبال آن هستیم که دوره‌های ضمن خدمتی را برای نیروهایی که در مدارس غیردولتی هستند پیش بینی و برنامه ریزی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی را سال گذشته برای نیروهای موجود در مدارس غیردولتی اجبار کردیم، گفت: اگر این وضعیت ادامه یابد، یک کارت شناسایی برای افرادی که می‌خواهند در مدارس غیردولتی و دیگر مدارس حق التدریس باشند، صادر شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه انجام چنین کاری در آینده امکان پذیر است، ادامه داد: اگر این کارت به تأیید مسئولان آموزش و پرورش برسد، نیروهای حق التدریس می‌توانند بر مبنای آن کارت و تخصص حضورشان در مدارس غیردولتی تسهیل ‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول