اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول فرهنگی شرکت توانیر تأکید کرد

ضرورت گذر از پیک تابستان با مدیریت صحیح مصرف برق

مسؤول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر بر اهمیت مدیریت صحیح مصرف و ضرورت گذر از پیک تابستان تأکید کرد.

ضرورت گذر از پیک تابستان با مدیریت صحیح مصرف برق

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، حجت‌‏الاسلام احمد شیخی در گردهمایی مسؤولان فرهنگی شرکت توزیع برق مازندران بر گسترش فرهنگ دینی و نهادینه کردن ارزش‌ها و باورهای اسلامی، نظام‌دهی، هماهنگی و ایجاد انسجام در فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و دینی در تمام شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو تاکید کرد و افزود: ارزیابی و آسیب‌شناسی فرهنگی و تبلیغی و تلاش برای کاستن آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی، مقابله فرهنگی با جریان‌های انحرافی و تهاجم فرهنگی، ترویج نهادها و فرامین و ارزش‌های اسلامی در تمام فعالیت‌های اداری، ارتقای اثربخشی و افزایش کارایی و خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و افزایش جلب مشارکت کارکنان و خانواده آنها در این برنامه‌ها از اهداف فعالیت‌های فرهنگی و دینی مجموعه صنعت برق است.

وی ترویج سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های تبلیغ مناسبت‌های ملی و مذهبی مصرف بهینه آب و برق، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء توانمندی‌های علمی و فرهنگی فرزندان همکاران را از دیگر ضرورت‌های این مجموعه برشمرد و اظهار کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازمانی، ترویج فرهنگی و سیره اهل بیت (ع) و ... از برنامه‌های فرهنگی و دینی توانیر است.

مسؤول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر بر اهمیت مدیریت مصرف و ضرورت گذر از پیک تابستان تأکید کرد.

*در هر شرایط باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران نیز در این نشست با بیان مصداق‌های اقتصاد مقاومتی و تأکید بر اینکه هر کسی به سهم خود باید در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارد، گفت: به علت مشکلات شدید مالی بعضی اوقات به سمت بحران مالی پیش می‌رویم ولی با توجه به اینکه یکی از شرکت‌های خدمات‌رسان هستیم که موثرترین خدمت دولتی به مردم ارائه می‌دهد، در هر شرایط باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

قاسم شهابی افزود: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قرار داریم، مسؤولان و رابطان فرهنگی باید الگو باشند و اقدام عملی انجام دهند و الگویی شایسته برای سازمان و مردم باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه هر کاری که هزینه‌های مملکت کم شود مصداق اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: در مسائل مالی باید دقت لازم کرد، ماموریت بی‌مورد، سپردن کارها به اهلش، امروز و فردا نکردن در کارهای مردم، استفاده بهینه و درست، حفظ حقوق بیت‌المال و حذف هزینه‌های غیرضروری نمونه‌هایی است که می‌توان با اقدام عملی نتایج موثر و مثبتی از آن به‌دست آورد.

وی با بیان اینکه در تولید، انتقال و توزیع محدودیت‌هایی وجود دارد، گفت: با همه اقدامات و فعالیت‌های مفیدی که در حوزه توزیع صورت گرفته ولی برای گذر از پیک تابستان محدودیت‌هایی در تولید، انتقال و توزیع وجود دارد که با همدلی، همراهی و خواست همگانی می‌توان امیدوار شد که تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/86018/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول