اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت پنج سال

بقعه متبرکه سید صدرالدین همچنان در مسیر عمران و آبادانی است

با گذشت پنج سال از آغاز عملیات اجرایی عمران و آبادانی بقعه متبرکه سید صدرالدین اردبیل، هنوز کارهای عمرانی و عملیاتی این پروژه در حال انجام است.

بقعه متبرکه سید صدرالدین همچنان در مسیر عمران و آبادانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل عصر امروز به همراه شهردار اردبیل و هیأت امنای این امامزاده در پروژه امامزاده سید صدرالدین اردبیلی گرد هم آمدند تا به دنبال راهکار تکمیل این پروژه و مسیرهای دسترسی این مجموعه فرهنگی و معنوی باشند.

در این جلسه که به نمایندگی از مدیران خدمات‌رسان برخی از معاونان و نمایندگان ادارات نیز حضور داشتند، در ابتدا بازدیدی از بخش‌های مختلف این امامزاده انجام شد تا زمینه برای تکمیل این پروژه و انجام مراحل آن فراهم آید که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از کمبود اعتبارات برای تکمیل این پروژه سخن به میان آورد.

حجت‌الاسلام ‌اکبر قیامی اظهار کرد: هرچند در پنج سال گذشته کارهای زیربنایی و اساسی در این مجموعه انجام شده اما انتظار می‌رود آستان مقدس امامزاده سید صدرالدین اردبیل هر چه سریعتر در قالب بخش‌های خدماتی و رفاهی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: قرار است در این مجموعه علاوه بر فضای زیارتی، زائرسرا، کتابخانه و حتی حوزه علمیه اجرایی و عملیاتی شود تا هموطنان بتوانند از فضای این امامزاده بهره بگیرند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، خدمات ارائه شده در این مجموعه را به مسافران، گردشگران و زائران یادآور شد و گفت: امیدواریم با همکاری شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در کمترین زمان شاهد تکمیل این پروژه در فازهای نهایی باشیم تا هر چه سریعتر فعالیت‌ها و اقدامات به شکل درست و مطلوب را انجام دهند.

انتهای پیام/62006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول