اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان تأکید کرد

لزوم جمع‌آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز آب در شادگان

فرماندار شادگان بر لزوم جمع‌آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز آب در سطح روستاهای تابعه شهرستان تأکید کرد.

لزوم جمع‌آوری و برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز آب در شادگان

بهروز فرج اللهی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهارکرد: عامل عمده در افت فشار آب شرب در روستاها استفاده از انشعابات غیرمجاز است و پرونده‌های انشعابات غیرمجاز از آب به‌صورت ویژه و خارج از نوبت توسط دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

وی افزود: نصب هرگونه انشعابات بر روی خطوط اصلی انتقال آب غیرقانونی و در صورت مشاهده این تخلف با متخلفان برخوردهای قانونی و قاطع خواهد شد.

فرماندار شادگان در ادامه از تشکیل شورای آب برای پیگیری مصوبات و صورتجلسات مدیریت آب شرب شهرستان خبر داد و گفت: شورای آب شهرستان به منظور رسیدگی و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و مرتفع کردن مشکلات و معضلات آب شرب با عضویت روسای دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان تشکیل و مقرر شده شورای آب هر هفته یکبار در محل فرمانداری شادگان تشکیل جلسه دهد.

فرج‌اللهی در پایان گفت: مدیریت مجری طرح آبرسانی به‌طور مستمر در توزیع آب، تأمین آب روستاها انتهای خط با تانکر، کنتور گذاری آب شهرک صنعتی و بررسی شبکه‌های مسیر خنافره و دریسه از جمله مصوبات جلسه اخیر مدیریت آب شرب شهرستان بود.

انتهای پیام/72018/ت10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول