اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

زمان‌بندی دومین مسابقات «شوق تلاوت» قطعی شد/ نام‌نویسی از اول مرداد

نام‌نویسی در دومین دوره مسابقات قرآنی «شوق تلاوت» از اول مردادماه آغاز می‌شود. این مسابقات امسال نه تنها برای نوجوانان طرح ملی تلاوت بلکه برای تمامی قاریان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

زمان‌بندی دومین مسابقات «شوق تلاوت» قطعی شد/ نام‌نویسی از اول مرداد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، برگزاری دومین دوره مسابقات شوق تلاوت از اواخر بهار سال جاری در ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت در حال برنامه ریزی بود که پس از رایزنی‌های مختلف سرانجام زمان‌بندی این رقابت‌ها قطعی شد. بر همین اسا نام‌نویسی دومین مسابقات قرآنی «شوق تلاوت» از اول مردادماه آغاز می‌شود.

سال گذشته این رقابت‌ها تنها ویژه نوجوانان طرح ملی تلاوت بود که در استان‌های مختلف کشور به یادگیری فنون تلاوت می‌پرداختند اما امسال برای نخستین‌بار علاوه بر قرآن‌آموزان این طرح، قاریان نوجوان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت‌ها نیز می‌توانند در مسابقات شوق تلاوت شرکت کرده و با هم به صورت مجزا رقابت کنند.

دومین مسابقات شوق تلاوت در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود که در مرحله مقدماتی قرآن‌آموزان مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت از اول تا 16 شهریورماه به رقابت می‌پردازند و برترین‌ها به مرحله نیمه نهایی راه می‌یابند.

مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات نیز 23 تا 27 آذرماه در کیش برگزار می‌شود و از بین راه‌یافتگان به این مرحله در هر رشته نفرات برتر معرفی و خود را برای شرکت در مرحله نهایی آماده خواهند کرد.

مرحله نهایی دومین دوره مسابقات شوق تلاوت از 10 تا 15 اسفندماه به میزبانی عتبه عباسیه در کربلا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نخستین دوره مسابقات شوق تلاوت سال گذشته برگزار و مرحله نهایی این رقابت‌ها در کربلا برپا شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته متولیان عتبه عباسیه(ع) از این رقابت‌ها استقبال و آمادگی خود برای برپایی مسابقات قرانی برای نوجوانان ایران و عراق را مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول