اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فدوی در بوشهر:

مطالعه و تدبر از مولفه‌های شایستگی پاسداری است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مطالعه و تدبر از مولفه‌های شایستگی پاسداری است که باید به آن توجه کرد.

مطالعه و تدبر از مولفه‌های شایستگی پاسداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی فدوی ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شرکت کنندگان در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان عنایت‌های خاصی وجود دارد که در دیگر ماه‌ها و روزهای سال این عنایات خاصه موجود نیست و با باور به این فضائل و استفاده از فرصت‌های آن می‌توان به سر مقصد نجات و رستگاری رسید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به جایگاه باور و یقین در پیشرفت برنامه‌ها افزود: باور و بهره‌گیری و استفاده از فیوضات در ماه مبارک رمضان باعث بهره بردن کامل از این ماه بزرگ که ماه مهمانی خداست می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با مهم شمردن ارزیابی انسان از خود در لحظات پایانی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اکنون که در روزهای آخر ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم باید از نفس خود، خودارزیابی انجام داده که چقدر توانسته‌ایم از برکات این ماه استفاده کنیم و امید است که با توشه‌ای که از این ماه جمع شده است تمام سال را به‌سلامتی سپری کرده و به سرمنزل سعادت برسیم.
فدوی به مطالعه و تدبر به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های شایستگی پاسداری اشاره کرد و گفت: مطالعه و ضرورت اختصاص زمان مناسب برای تدبر و اندیشه، یکی از مؤلفه‌های پاسداری است که باید به‌صورت مستمر تقویت و به روز شود.
وی پاسداری را یک توفیق الهی دانست و افزود: پاسداری یک توفیق و نعمت است و باید شکرگزار این موهبت الهی بود و از پاسداری خود مراقبت کرد.
انتهای پیام/2255/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول