اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اردوی استعداهای درخشان قرآنی از مردادماه آغاز می‌شود

اردوی استعدادهای درخشان قرآنی با محوریت سبک زندگی قرآنی از مردادماه سال جاری در استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.

اردوی استعداهای درخشان قرآنی از مردادماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از سال 1391 به همت سازمان دارالقرآن با حضور 100 نوجوان مستعد در تلاوت قرآن کلید خورد.

این اردوها در 6 مرحله به صورت متمرکز برگزار و در نهایت سال گذشته به پایان رسید. پس از اتمام نخستین دوره این اردوها، سازمان دارالقرآن توسعه اردوها و کشف و پرورش استعدادهای قرآنی کشورمان را در دستور کار قرار داد.

بر همین اساس از سال گذشته برنامه‌ریزی برای برپایی اردوی استعدادهای درخشان قرآنی در استان‌های منتخب صورت گرفت که با توجه به کمبود بودجه این امر محقق نشد و امسال سازمان دارالقرآن برپایی این اردوها را در سطح کشور پیگیری کرد.

طرح برپایی اردوی استعدادهای درخشان قرآنی به استان‌های مختلف کشور ابلاغ و استان‌های متقاضی برپایی این اردوها مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت مقرر شد یک دوره از اردوی استعدادهای درخشان در استان‌های مختلف کشور با حداقل 25 و حداکثر 50 نوجوان قرآنی برگزار شود.

به گفته مهدی نادی مسئول آموزش سازمان دارالقرآن این اردوها پس از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی و از مردادماه سال جاری آغاز می‌شود و قرار است تا پایان سال 250 ساعت آموزش قرائت قرآن و فنون تلاوت با محوریت سبک زندگی قرآنی در هر استان برگزار شود.

به گزارش فارس در مرحله نهایی اولین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی که زمستان سال گذشته برگزار شد، حدود 30 نفر تحت آموزش‌های تخصصی قرار گرفتند و برخی از آن‌ها موفق به اخذ گواهینامه از سوی سازمان دارالقرآن شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول