اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت آذربایجان‌شرقی:

رونق تولید با استقبال از کالاهای داخلی اتفاق می‌افتد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: رونق تولید با استقبال از کالاهای داخلی اتفاق می‌افتد و این زمانی تحقق می‌یابد که مردم کالای ایرانی را در سبد کالای خود قرار دهند.

رونق تولید با استقبال از کالاهای داخلی اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین باقری عصر امروز در همایش گرامی داشت روز صنعت و معدن با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری وظیفه همه را توجه ویژه به تقویت تولید داخلی دانست و اظهار داشت: پیام رئیس جمهور این است که همه برای جهش در تولید داخلی آماده شویم.

وی افزود: جناب آقای نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اعلام کرده‌اند، دولت نگاه ویژه‌ای به تولید داخل مبذول داشته و به عقیده ایشان حمایت از تولید داخل موجب تسریع روند توسعه می‌شود.

باقری اذعان داشت: رونق تولید با استقبال از کالاهای داخلی اتفاق می‌افتد و این زمانی تحقق می‌یابد که مردم کالای ایرانی را در سبد کالای خود قرار دهند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی بر لزوم جلوگیری از قاچاق و واردات بی‌رویه کالاهای بی‌کیفیت خارجی تاکید کرد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان‌شرقی عشق به کار و اعتماد به نفس و امید به فردا وجود دارد اما کافی نیست و حمایت مسؤولان از تولید داخل ضروری است.

انتهای پیام/60002/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول