اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چاووشی در گفت‌وگو با فارس:

امیدوارم استاندار کارآمدی برای مردم استان زنجان انتخاب شود

شهاب‌الدین چاووشی با اشاره به مطرح شدن اسامی افراد متعدد برای سمت استانداری زنجان ابراز امیدواری کرد، استاندار کارآمدی برای استانداری در زنجان انتخاب شود.

امیدوارم استاندار کارآمدی برای مردم استان زنجان انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بعد از انتخاب استاندار زنجان به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی گزینه‌های زیادی برای سمت استانداری زنجان مطرح شده است.

از همان ابتدا شهاب‌الدین چاووشی به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح بوده است که بنا به گفته حجت‌الاسلام ابوالفضل شکوری توسط وزارت کشور به این سمت انتخاب شده بود که به دلیل نحوه انتخاب مورد اعتراض نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

در همین رابطه خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را با چاووشی انجام داده است.

سید شهاب‌الدین چاووشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مطرح شدن اسامی زیادی برای استانداری زنجان اظهار کرد: در این حوزه شایعات زیادی مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه دعا می‌کنم برای استان زنجان یک استاندار با خدا و کار آمد انتخاب شود، اضافه کرد: امیدوارم آدم خوبی گیر مردم زنجان بیاید.

گزینه احتمالی استانداری استان زنجان، زنجان را شهر ولایی دانست و ابراز امیدواری کرد، هر چیزی که برای مردم استان زنجان خیر است، پیش بیاید.

شایان ذکر است، علاوه بر دو گزینه جدی محسن صادقی، شهاب‌الدین چاووشی، هفت گزینه درویش امیری، جواد حق‌شناس، داود کرمی، افضل موسوی، کاظم موسوی، مصطفی ناصری، بیوک موسوی طی چند روز گذشته از گزینه‌های احتمالی استانداری زنجان بودند.

انتهای پیام/73004/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول