اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

ساخت 500 مسکن مددجویی در گیلان عملیاتی شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: ساخت 500 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان در نقاط مختلف استان عملیاتی شده است.

ساخت 500 مسکن مددجویی در گیلان عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی توشه عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم از اولویت‌های سازمان بسیج سازندگی است اظهار کرد: زمینه‌سازی و ایجاد سازوکارهای فنی و تخصصی به منظور نقش‌آفرینی بسیجیان گروه‌های صالحین در عرصه‌های سازندگی، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های سازمان مذکور است.

وی به ساخت مسکن محرومان توسط سپاه قدس گیلان در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: امسال یک‌هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان احداث می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات اجرایی 500 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان آغاز شده است، تصریح کرد: همزمان با میلاد امام رضا (ع)، 19 واحد مسکن مددجویی در شهرستان‌های صومعه‌سرا، فومن، شفت و بندر انزلی افتتاح شده است.

توشه، بسیجیان را در عرصه‌های سازندگی، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نقش‌آفرین خواند و بیان کرد: راه‌اندازی کارگروه‌های اجرایی فنی و عمرانی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست سلامت و خدمات و همچنین فرهنگی و اردوهای جهادی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان است.

وی فراخوانی، آموزش،سازماندهی و ایجاد آمادگی در اعضای گروه به منظور حضور فعال و با نشاط در عرصه‌های سازندگی را از فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان عنوان کرد و افزود: تابستان امسال برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی را اجرایی کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به مشارکت در سازندگی کشور با به‌کارگیری جوانان داوطلب بسیجی در عرصه‌های مختلف سازندگی، خاطرنشان کرد: سازندگی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست، ارتقای سطح سلامت، آموزشی و مهارتی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم را در گیلان پیگیری می‌کنیم.

توشه بر برنامه‌ریزی در راستای تقویت فرهنگ کار و تلاش بین جوانان با اجرای برنامه‌های اثربخش تأکید کرد و یادآور شد: کمک به ارتقای سطح علمی و مهارتی اعضای گروه و جوانان داوطلب از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان است.

انتهای پیام/84001/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول