اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

50 هزار نفر از 580 هزار بیمه شده فرش کشور در آذربایجان‌شرقی است

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: 580 هزار نفر در سطح کشور بیمه فرش داریم که باید 200 هزار نفر آن در این استان باشند که تنها 50 هزار بیمه شده فرش داریم که این حق تولیدکنندگان فرش استان نیست.

50 هزار نفر از 580 هزار بیمه شده فرش کشور در آذربایجان‌شرقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامعلی راستی عصر امروز در بیست و چهارمین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی تبریز اظهار داشت: بیش  از 60 درصد تولید کننده مواد غذایی در استان ما استقرار یافته و ما می‌توانیم مجوز ثبت سفارش را ارائه دهیم به شرطی که جهادکشاورزی موافقت کند.

وی اذعان داشت: تا 25 شهریور حتما باید شکر مورد نیاز واحدهای صنعتی را به قیمت عمده 4 هزار و 200تومان ارائه دهیم.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی در مورد وضعیت صنعت فرش استان نیز گفت: 45 تیمچه در بازار فرش مشغول کسب هستند که کاملا الگو و نمونه کشوری به شمار می‌روند و پنج اتحادیه فعال داریم.

وی تصریح کرد: 580 هزار نفر در سطح کشور بیمه فرش داریم که باید 200 هزار نفر آن در استان آذربایجان‌شرقی باشند که تنها 50 هزار بیمه شده فرش داریم که این حق تولیدکنندگان فرش استان نیست.

کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: در مورد شکر به خاطر اینکه رانت از بین برود امروز 9 هزار تن شکر در بورس عرضه می‌شود و قیمت عمده 4200 تومان است.

انتهای پیام/60001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول