اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

شاهسونی خبر داد

جشن فارغ التحفیظی حافظان قرآن بیت‌الاحزان ۲۵ شهریور‌ برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری پانزدهمین جشن فارغ التحفیظی حافظان کل قرآن این مؤسسه در روز ۲۵ شهریور‌ماه سال جاری خبر داد.

جشن فارغ التحفیظی حافظان قرآن بیت‌الاحزان ۲۵ شهریور‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس؛ پانزدهمین جشن فارق‌التحفیظی حافظان کل قرآن مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) روز 25 شهریور‌ماه 1395 در شهرستان استهبان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن در سالن دانشگاه آزاد استهبان

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: جشن امسال با حضور همه حافظان قرآن مؤسسه و فارغ التحفیظان سال جاری در سالن سید‌الشهدای دانشگاه آزاد اسلامی استهبان برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم در مراسم امسال

وی درخصوص میهمانان این برنامه گفت: حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم حافظ کل قرآن و عضو مجلس خبرگان رهبری سخران مراسم است و از همه مسئولان قرانی کشور و مسئولان عالی رتبه استان برای حضور در مراسم دعوت به عمل آمده است.

پیش‌بینی حافظ شدن 250 نفر در سال جاری

شاهسونی از پیش‌بینی فارغ التحفیظی 250 نفر در سال جاری خبر داد و گفت: امسال با توجه به استقبال از مدارس شبانه‌روزی حفظ و شعب مؤسسه پیش‌بینی ما این است که 250 نفر از فارغ التحفیظان ما آزمون امسال را که در روز‌های 13، 14 و 15 شهریور‌ماه برگزار می‌شود با موفقیت پشت سر بگذارند و با این حساب تعداد حافظان مؤسسه به حدود 1450 حافظ کل قرآن خواهد رسید.

حضور مدیر دارالقرآن حرم امام حسین(ع) در مراسم

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان از حضور مسئول دارالقرآن حرم امام حسین(ع) در جشن امسال خبر داد و گفت: میهمان ویژه ما مدیر دارالقرآن حرم امام حسین(ع) است و به احتمال فراوان حافظان قرآنی که امسال به جمع حافظان مؤسسه اضافه شده‌اند را به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می‌کنیم.

اختتامیه طرح رحله

شاهسونی مراسم امسال را اختتامیه طرح رحله هم بیان کرد و گفت: طرح رحله ویژه حفظ 4 جزء قرآن کریم امسال با حضور بیش از 2 هزار و 500 نفر در 40 نقطه کشور برگزار شد و اختتامdه آن در کنار جشن فارغ التحفیظی مؤسسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول