اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیات تنیس استان گلستان خبر داد

آغاز مسابقات قهرمانی تنیس جوانان کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی گرگان

رئیس هیات تنیس استان گلستان از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 16 و 18 سال انتخابی تیم ملی از چهارم تا یازدهم شهریور ماه در گرگان خبر داد.

آغاز مسابقات قهرمانی تنیس جوانان کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی گرگان

محمدابراهیم جرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان از معرفی تنیسورهای زیر 16 سال راه یافته به جدول اصلی مسابقات قهرمانی کشور در بخش پسران که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس قهرمان کشوری پسران از چهارم شهریور ماه در گرگان آغاز شد، گفت: در سومین روز از این رقابت‌ها در رده سنی زیر 16 سال در جدول مقدماتی هشت دیدار برگزار شد که طی آن حامد ثنایی، محمد جواد نیکنام، بهشاد ظهیرنیا، محمد بنی‌کمالی، آریا روغنی، هادی بهرام و عرفان قاسملو توانستند به جدول اصلی این رده سنی راه پیدا کنند.

جرجانی افزود: این رقابت‌ها در رده سنی زیر 18 سال نیز با حضور تنیسورهایی از استان‌های قم، کرمان، البرز، خراسان‌رضوی، گلستان، تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، قزوین و آذربایجان شرقی ادامه دارد.

رئیس هیات تنیس روی میز گلستان ادامه داد: همچنین در بخش تیمی این مسابقات نیز هشت دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، توابع تهران، آذربایجان غربی، کرمان، مازندران و خراسان رضوی توانستند حریفان خود را شکست دهند.

جرجانی خاطرنشان کرد: در پایان نخستین روز بازی‌های تیمی، تیم‌های البرز، قم، همدان، مازندران، فارس، آذربایجان غربی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

مسابقات قهرمانی تنیس جوانان کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی گرگان آغاز شد

رئیس هیات تنیس استان گلستان از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور در رده سنی 16 و 18 سال انتخابی تیم ملی از چهارم تا یازدهم شهریور ماه در گرگان خبر داد.

محمدابراهیم جرجانی با اشاره به حضور 18 استان از کشور در این دوره از مسابقات گفت: مسابقات در مجموعه تنیس شکوه طبیعت گلستان و به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و مطابق اعلام کمیته فنی فدراسیون نفرات برگزیده مسابقات به اردوی تیم ملی این رده سنی دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به حضور حدود 100 بازیکن و مربی در این دوره از مسابقات افزود: هر یک از استان‌های کشور با یک تیم که شامل دو بازیکن در رده زیر 16 سال و دو تنیسور در رده سنی زیر 18 سال است در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس هیأت تنیس روی‌ میز استان گلستان با بیان اینکه تمام امکانات و شرایط لازم برای میزبانی مطلوب از این رقابت‌ها در نظر گرفته‌ شده است، خاطرنشان کرد: در نخستین روز رقابت‌های قهرمان کشوری پسران در رده سنی زیر 18 سال تنیسورهای حاضر با برگزاری هشت دیدار تیمی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم‌های البرز، قم، همدان، مازندران، فارس، آذربایجان غربی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

جرجانی با بیان اینکه سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده «علی تهرانی» نماینده فدراسیون تنیس است، خاطرنشان کرد: مجید گلچین، الوند نامجو، امیر معطوفی و احسان قربانی نیز امر قضاوت را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها همچنین در بخش انفرادی نیز برگزار می‌شود که طی آن تنیسورها با برگزاری 40 دیدار به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/2307/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول