اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

جشنواره آش و غذاهای سنتی در نیر برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان نیر از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در این شهرستان خبر داد.

جشنواره آش و غذاهای سنتی در نیر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی در نیر اظهار کرد: ما امسال متنوع‌تر از سال‌های گذشته و با حضور 22 استان کشور جشنواره آش و غذاهای سنتی را با عرضه متنوع‌ترین غذاها و آش‌های محلی برگزار می‌کنیم تا هموطنانمان از غذاهای پرشور و نشاط این جشنواره بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره 25 شهریورماه در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار آغاز می‌شود و 26 شهریورماه نیز با معرفی استان‌های برتر کشور و آشپزان معروف به پایان می‌رسد، تصریح کرد:‌ برای این جشنواره برنامه‌های متنوعی نظیر اجرای موسیقی‌های سنتی، نمایش‌های محلی، تولید و عرضه غذاها و آش‌های محلی و سنتی استان‌های مختلف، غرفه‌هایی از صنایع دستی و همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده و برای مخاطبان پیش‌بینی شده است.

فرماندار نیر گفت: یقین داریم علاوه بر هموطنانمان در استان اردبیل، گردشگران و مسافران با حضور در منطقه بولاغلار که خود دارای طبیعتی بکر و زیباست از این جشنواره استقبال کرده و در روز پایانی نیز با بررسی هیأت داوران برترین غذاها، آش‌ها و غرفه‌ها شناسایی و معرفی می‌شود.

احمدی افزود: به یقین برگزاری چنین رویدادهایی بهترین بستر و فضا را فراهم می‌آورد تا گردشگری به ویژه در مناطق پر از جاذبه‌های دیدنی نیر توسعه پیدا کرده و زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها نیز در این مناطق فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول