اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته شهدای دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تجلیل از خانواده شهدای دانش‌آموز در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کمیته شهدای دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل خانواده شهدای دانش‌آموز در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

تجلیل از خانواده شهدای دانش‌آموز در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس تز یاسوج، سید علی‌اکبر هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در برگزاری کنگره ملی شهدای استان دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی از قشر دانش‌آموز بودند، گفت: در همین راستا برنامه‌های مختلفی با حضور 2 هزار دانش‌آموز از سراسر استان در کنگره ملی شهدا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد 422 شهید دانش‌آموز در استان داریم، گفت: حدود 124 شهید دانش‌آموز و 19 شهید فرهنگی در شهرستان بویراحمد وجود دارد.

این مسوول تعداد شهدای دانش‌آموز شناسایی شده در گذشته را 114 شهید عنوان کرد و گفت: کار شناسایی و جمع‌آوری آثار شهدای دانش‌آموز همچنان ادامه دارد.

هاشمی، اجرای مداحی، قرائت قرآن، تجلیل از خانواده شهدای دانش‌آموز و دعوت از سید ناصر حسینی (نویسنده کتاب پایی که جا ماند) را مهم‌ترین برنامه‌های کمیته شهدای دانش‌آموز در کنگره ملی شهدای استان عنوان کرد.

رئیس کمیته شهدای دانش‌آموز استان، قرائت میثاق‌نامه توسط دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های مهم بیان کرد و یادآور شد: میثاق‌نامه توسط سید ناصر حسینی جهت قرائت به دست یکی از دانش‌آموزان داده خواهد شد.

وی اذعان کرد: حاملان قرآن، گارد پرچم، اجرای سرود دانش‌آموزی و برگزاری نمایشگاه از دیگر برنامه‌های ویژه کنگره شهدا است.

این مسوول با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 500 دانش‌آموز از شهرستان بویراحمد و 500 دانش‌آموز از سایر شهرستان‌های استان جهت حضور در این کنگره ملی دعوت خواهند شد، گفت: به احتمال زیاد روز 12 مهر ماه روز برگزاری برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی است.

به گزارش فارس؛ کنگره ملی شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد از 11 تا 15 مهر ماه سال جاری با حضور مسوولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82028/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول