اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن عباسی:

آل سعود شمشیر بنی‎امیه بر پیکر جهان اسلام است

یک استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه تاریخ را باید عمیق و بر اساس معنویات خواند، گفت: آل سعود شمشیر بنی‎امیه بر پیکر جهان اسلام است.

آل سعود شمشیر بنی‎امیه بر پیکر جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‎اندیشی و گفتمان روشنگری پیرامون فاجعه منا و جنایات آل سعود با عنوان شجره خبیثه ملعونه که در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پشتوانه هر حرکت سیاسی نظامی یک ایدئولوژی خوابیده است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه تاریخ را باید عمیق و بر اساس  معنویات خواند، گفت: آل سعود شمشیر بنی‎امیه بر پیکر جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه تاریخ برای تفکر و حیات تمدن بشر است، تصریح کرد: زمانی می‎توانیم تحلیل درست از شجره ملعونه داشته باشیم که شجره طیبه را فهمیده باشیم.

این استاد دانشگاه افزود: اگر فاجعه منا نبود شجره ملعونه که بود، باید این مفاهیم باز شود و مورد تحلیل قرار گیرد، باید گفتمان را گسترش دهیم تا به خوبی تبیین شود و دریابیم که کجای تاریخ قرار داریم تا شبهات از بین برود.

عباسی بیان کرد: محمد ابن عبدالوهاب ایدئولوژیی را نهادینه کرد که شمشیر آن اگر در آن زمان خوارج بودند امروزه آل سعود است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد فاجعه منا گفت: این تحلیل نیاز به قدرت فکری، علمی، سیاسی و نظامی دارد که باید ابعاد مختلف آن در جامعه تبیین شود.

این استاد دانشگاه افزود: تا زمانی که نفاق وجود دارد شجره خبیثه ملعونه، یاور و لشکر خواهد داشت و آل سعود با منافقین ایران در کنفرانس پاریس می‎نشینند که یک تبانی است و حیات شجره را اینگونه در تنگنا قرار می‎دهند.

انتهایی پیام/83010/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول