اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کردکوی:

هدف از اجرای سرشماری برنامه‎ریزی بهتر و توسعه کشور است/ دانش‎آموزان و معلمان مبلغان طرح سرشماری باشند

معاون فرماندار کردکوی با اشاره به سوم مهر ماه، آغاز مرحله اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، گفت: دانش‎آموزان و معلمان باید مبلغان طرح سرشماری باشند.

هدف از اجرای سرشماری برنامه‎ریزی بهتر و توسعه کشور است/ دانش‎آموزان و معلمان مبلغان طرح سرشماری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم متمرکز زنگ مهر ویژه بازگشایی مدارس در مدرسه پروین اعتصامی کردکوی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور اتفاقات و وقایع بزرگ در دفاع از وطن و انقلاب در برابر جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود، اظهار داشت: امروز در طلوع گشایش علم تجدید بیعت معلمان و دانش‎آموزان با کسانی است که در راه دفاع از انقلاب و وطن و برای حفظ آسایش و آرامش ما از جان خود گذشتند.

معاون فرماندار کردکوی با اشاره به پروین اعتصامی، این شاعر را بانوی بزرگ عرصه هنر و ادبیات خواند و گفت: ضروری است همه به ویژه دانش‎آموزان در تاریخ، هنر و ادبیات نگاه عمقی‎تری داشته باشند و هنر و مسائل رایج در جوامع غربی که متعلق به همان تمدن و جوامع است را کنار بگذارند و به هنر و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی توجه کنند.

*معلمان و مدیران مدارس فضا را برای علم‎آموزی دانش‎آموزان تلطیف کنند

احمدی با بیان اینکه دانش‎آموزان در کنار بوسیدن دستان پدر و مادر بوسیدن دستان معلمان را فراموش نکنند، افزود: معلمان و مدیران مدارس نیز فضا را برای علم‎آموزی دانش‎آموزان تلطیف کنند.

وی با اشاره به قدرشناسی از وقت و استفاده به جا از فرصت‎ها، ابراز داشت: زمان به سرعت در حال گذر است از این رو دانش‎آموزان ارزش خود را بدانند و قدردان فرصت کنونی باشند.

معاون فرماندار کردکوی با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن، یادآور شد: در مرحله نخست روش غیرحضوری و اینترنتی سرشماری است که از امروز، 3 مهر ماه آغاز شده و تا 24 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

احمدی ادامه داد: از 25 مهر ماه تا 25 آبان ماه به صورت مراجعه حضوری است و در مرحله سوم به صورت تلفنی مختص خانواده‎های غایب است.

وی با تأکید بر اینکه دانش‎آموزان و معلمان مبلغان طرح سرشماری باشند، خاطرنشان کرد: با نهادینه شدن روش اینترنتی در کاهش هزینه‎های گزاف در سرشماری و انتخابات مؤثر خواهد بود از این رو در صورت موفقیت در این طرح بسیاری از امورات دیگر را به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

معاون فرماندار کردکوی تأکید کرد: اجرای سرشماری نفوس و مسکن برای برنامه‎ریزی بهتر  و توسعه کشور است و هیچ ارتباطی به حذف یارانه‎ها ندارد.

انتهای پیام/83005/ی30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول