اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

فعالیت 42 خانه قرآن شهری در استان زنجان

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فعالیت 42 خانه قرآن شهری در استان زنجان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی تربیت معلم قرآنی و تربیت معلم نهج‌البلاغه از جمله دوره‌هایی است که توسط این مراکز برگزار می‌شود.

فعالیت 42 خانه قرآن شهری در استان زنجان

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به عنوان یک دستگاه فرهنگی، برنامه‎های متعدد قرآنی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی دوره‌های آموزشی متعددی در زنجان اجرایی می‌شود، گفت: این دوره‌‎ها در موسسات قرآنی و همچنین ویژه گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اخیرا یک دوره آموزشی تربیت آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در سپاه ناحیه زنجان برگزار شد، افزود: این دوره با هدف تربیت نیروهای مستعد و متخصص قرآنی در امر روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار شد.

بهبودی ادامه داد: آموزش روخوانی و روان‌خوانی، بخش‌خوانی، کلمه‎خوانی و قرائت تحقیق، احکام عمومی و احکام قرآنی از جمله مطالبی بود که در این دوره آموزش داده شد.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزش قرائت قرآن کریم سطح یک خبر داد و گفت: این دوره توسط خانه قرآنی رسالت برگزار شد.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: دوره آموزش قرائت قرآن کریم سطح یک، دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم، آموزش قرائت قرآن کریم سطح دو، روان‌خوانی و صحت قرائت نماز، دوره حفظ قرآن کریم جزء اول و 5 گواهی ختم قرآن کریم از جمله دوره‌های آموزشی است که اخیرا برگزار شده است.

بهبودی با بیان اینکه در حال حاضر 42 خانه قرآن شهری در استان فعالیت است، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی تربیت معلم قرآنی و تربیت معلم نهج‌البلاغه روخوانی، روان‌خوانی، حفظ قرآن کریم، تفسیر و تجوید قرآن کریم از جمله دوره‌هایی است که توسط این مراکز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول