اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در پیام مدیر شبکه قرآن به مناسبت درگذشت استاد مروت مطرح شد

نقش مرحوم مروت در موفقیت‌های امروزی هنر تلاوت کشور غیر قابل انکار است

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما طی پیامی درپی درگذشت استاد محمد‌تقی مروت ایشان را از پایه گذاران هنر نوین تلاوت قرآن کریم در کشور دانست.

نقش مرحوم مروت در موفقیت‌های امروزی هنر تلاوت کشور غیر قابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در پی درگذشت استاد محمد‌تقی مروت پیام تسلیتی از سوی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صادر شد که متن آن به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد محمدتقی مروت، پیشکسوت قرآنی، مبتکر و یکی از پایه‌گذاران سبک نوین آموزش فنون و هنر قرائت قرآن کریم برگرفته از مکتب اصیل تلاوت، که بدون تردید در باروری نهال نوپای فنون قرائت قرآن کریم و موفقیت‌های حال حاضر این هنر اسلامی در کشور نقش مهمی داشتند، برای جامعه قرآنی دردآور بود.

اینجانب به نمایندگی از شبکه قرآن و معارف سیما این مصیبت را به قرآن‏ دوستان و همه اصحاب جامعه قرآنی به خصوص خانواده و شاگردان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن استاد بزرگ از درگاه حضرت پروردگار آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم او شکیبایی و تندرستی و پاداش نیکو مسئلت می‌نمایم.

ان شاء الله که این استاد محترم به پاس سالیان دراز مجاهدت در راه نشر آموزه‌های قرآن کریم در اقصی نقاط گیتی، همزمان با روز عاشورا بر سر سفره عنایت و شفاعت امام حسین(ع) مهمان باشند.

محمدحسین محمدزاده

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول