اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

ساخت مرکز تخصصی هلال احمر در آذرشهر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز تخصصی در آذرشهر در حال احداث است که 70 درصد کارهای عمرانی آن به پایان رسیده است.

ساخت مرکز تخصصی هلال احمر در آذرشهر

سعید کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با موضوع طرح خادم، خانواده آماده در برابر مخاطرات اظهار کرد: بحث آموزش سال‌ها در جمعیت هلال احمر به صورت پراکنده بوده ولی در طول یک سال اخیر جمع‌بندی‌های گسترده‌ای صورت گرفته و برنامه‌ها به صورت یکپارچه برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه معاونت جمعیت هلال‌احمر به صورت مستقل شد، آموزش عمومی، تخصصی و دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر زیر چتر معاونت آموزشی قرار گرفت.

کنعانی با بیان اینکه شعار امسال جمعیت هلال احمر یک امدادگر است، گفت: باید این شعار به هر خانواده یک فرد آموزش دیده تغییر کند زیرا لازم برای هر خانواده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی در آذرشهر در حال احداث است که 70 درصد کارهای عمرانی به پایان رسیده که بحث آموزش‌های تخصصی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی افزود: در اجرای طرح سایت خادم و آموزش مجازی اقدامات بسیاری صورت گرفته است که حرف اول را در این زمینه زده‌ایم.

انتهای پیام/60002/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول