اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

ثبت 729 فقره حادثه و سوانح در یاسوج/ روزانه 3 حادثه در شهر یاسوج رخ می‌دهد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 729 فقره حادثه و سوانح در یاسوج ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 69 فقره کاهش یافته است.

ثبت 729 فقره حادثه و سوانح در یاسوج/ روزانه 3 حادثه در شهر یاسوج رخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد رستمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و د‌ست‌اندرکاران حوزه ایمنی شهرداری یاسوج اظهار کرد: این حوادث شامل آتش‌سوزی‌ها در منازل، مزارع، باغات، برق گرفتگی، امداد و نجات جاده‌ای، محبوس شدن، حیات وحش، نجات از ارتفاع و چاه، عملیات آبی و غواصی، نشت گاز، گاز گرفتگی و اقدام به خودکشی است.

وی اظهار داشت: نیروهای واکنش سریع، تیم‌های امداد و نجات، تیم غواصی، آتش‌نشانان مجرب با بهره‌گیری از ادوات و تجهیزات به همه این حوادث امدادرسانی و خدمات‌رسانی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: در هفت ماه نخست سال جاری 729 فقره حوادث و سوانح در یاسوج ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 69 فقره کاهش یافته است.

وی افزود: در آتش‌سوزی مزارع و باغات 85 فقره به وقوع پیوسته که ادامه این روند به دلیل آنکه همه آتش‌سوزی‌ها عمدی بوده، نگران‌کننده است و باید در این زمینه اقدام کرد.

این مسؤول بیان کرد: آتش‌سوزی باغات و مزارع به دلیل انجام ساخت و ساز در حومه شهر یاسوج است.

رستمی از وقوع محبوس شدن در آسانسور خبر داد و تصریح کرد: برای کاهش این میزان از حوادث باید بر کار آسانسورها نظارت بیشتری کرد.

انتهای پیام/82009/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول