اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای شهر همدان خبر داد

آسفالت 120 معبر در منطقه 3 شهرداری همدان

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه 120 معبر در روزهای اخیر در منطقه سه شهرداری همدان آسفالت شده است، گفت: برای انجام این کار تاکنون 17 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

آسفالت 120 معبر در منطقه 3 شهرداری همدان

حمیدرضا طبی مسرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌ها در منطقه سه شهرداری همدان قابل توجه است، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما شهرداری باید اجرای پروژه‌ها را هرچه سریع‌تر انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه 120 معبر در روزهای اخیر در منطقه سه شهرداری همدان آسفالت شده است، گفت: برای انجام این کار تاکنون 17 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تعریض بلوار بسیج را ضروری و مهم دانست و خاطرنشان کرد: این امر برای تردد راحت و آسان خودروها در ورودی شهر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار متر از سمت شرقی بلوار بسیج در دست تعریض است، اضافه کرد: این پروژه تعریض تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود 765 میلیون تومان هزینه شده است.

طبی مسرور با اشاره به اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی شهرک مدنی بیان کرد: این پروژه به صورت یک کانال سنگی به طول 44 متر با بودجه 500 میلیون تومان در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه به طول 210 متر در دست انجام و تاکنون 50 درصد اجرایی شده است.

طبی مسرور همچنین از اجرای آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌راه‌سازی معابر شهرک مدنی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر شهرک مدنی مناسب نیست، شهرداری منطقه با وجود محدودیت منابع مالی به خوبی در این منطقه وارد شده و طرح اجرای آسفالت را انجام داده است.

وی با بیان اینکه برای دیوار چینی رودخانه کانال فجر واقع در شهرک مدنی 970 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برای رودخانه خضر پشت فرهنگسرای ولایت با متراژ 120 متر نیز مبلغی بالغ بر 340 میلیون تومان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/89044/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول