اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به هیچ عنوان قابل اغماض نیست/ مسأله این فساد حق و حقوق 900 هزار معلم زحمتکش است/ عده‌ای ملت را غارت می‌کنند

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: قصه تلخ فساد صندوق ذخیره فرهنگیان زیر سؤال بردن اعتماد عمومی است که خیانت بزرگی به نظام بوده و به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به هیچ عنوان قابل اغماض نیست/ مسأله این فساد حق و حقوق 900 هزار معلم زحمتکش است/ عده‌ای ملت را غارت می‌کنند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هیأت تحقیق و تفحص به منظور بررسی ابعاد پرونده اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی تشکیل شده که بنده به عنوان عضو این هیأت تمام سعی و تلاش خود را برای بررسی موضوع به کار خواهم بست.

وی افزود: هیأت تحقیق و تفحص باید با همه وجود موضوع را پیگیری کند، مسأله موضوع حق و حقوق 900 هزار معلم زحمتکش و بچه‌هاى معصوم و مظلوم مدرسه کپرى است که نه آب دارند و نه برق و امکانات اولیه که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چگونه است که کشور در تخصیص اعتبار برای آموزش و پرورش می‌گوید پول ندارد و مردم باید با پرداخت وجه خرج مدارس را بدهند، اما به راحتی 8 هزار میلیارد جلوی چشم همه اختلاس می‌شود و معلوم هم نمی‌شود که پول‌ها کجا رفته، همان‌گونه که مردم برای مدارس پول می‌دهند انتظار دارند دولت هم جلوی اختلاس 8 هزار میلیاردی را بگیرد.

حجت‌الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: اختلاس 8 هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان به معنی دزدی از جیب معلم، دانش‌آموز و بیت‌المال است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابعاد این پرونده باید به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی قرار گیرد، تصریح کرد: این مسئله موضوع بسیار مهمی است که هیأت تحقیق و تفحص باید با وسواس و دقت بیشتری آن را دنبال کند و با عاملان و مسببان آن برخورد کند.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: جای بسی تأسف است که در جامعه اسلامی عده‌ای به خود اجازه می‌دهند چوب حراج به اموال مردم زده و ملت را غارت کنند.

وی خاطر نشان کرد: قصه تلخ اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان زیر سوال بردن اعتماد عمومی است که خیانت بزرگی به نظام بوده و به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

عضو هیأت تحقیق و تفحص اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی اظهار داشت: افرادی که دست به این اختلاس زده‌اند، خیانت بزرگی را نسبت به انقلاب مرتکب شده‌اند که قابل بخشش نیست.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: وظیفه اخلاقی، شرعی، عقلی و منطقی ما حکم می‌کند این پرونده را به خوبی بررسی کرده و به مردم شفاف‌سازی کنیم.

انتهای پیام/87002/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول