اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی کشور:

هیچ مشکلی در تردد زائران اربعین وجود ندارد/ مرزها به دستگاه ایکس ری مجهز شده‌اند

فرمانده مرزبانی کشور گفت: با تدابیری که در مرز شلمچه صورت گرفت، تمهیدات لازم و مجموعه خدماتی به خوبی فراهم شده و هیچ مشکلی در این محل برای تردد زائران وجود ندارد.

هیچ مشکلی در تردد زائران اربعین وجود ندارد/ مرزها به دستگاه ایکس ری مجهز شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این منطقه اظهار کرد: برای انجام این برنامه هیچ مشکلی در تردد زائران وجود ندارد و تمام امکانات چه از سمت ایران و چه در کشور عراق فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در جهت تسهیل و راحت بودن تردد زائران اربعین حسینی صورت گرفته است افزود: با توجه به اینکه برای برگزاری مراسم اربعین امسال احتمال افزایش زائران وجود داشت و با توجه به تجربیات گذشته و برآوردهایی که صورت گرفت تعداد گیت‌ها از سمت ایران و عراق افزایش پیدا کرد.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه یک نشست مشترک با مسؤولان عراقی نیز صورت پذیرفت تصریح کرد: با تدابیری که در مرز شلمچه صورت گرفت، تمهیدات لازم و مجموعه خدماتی به خوبی فراهم شده و هیچ مشکلی در این محل برای تردد زائران وجود ندارد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در هیچ کدام از مرزها مشکلی از بابت دستگاه ایکس‌ری نبوده و مرز شلمچه نیز از این دستگاه بهره‌مند شده است.

انتهای پیام/72026/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول