اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

سینما ابزار مناسبی برای انتقال مفاهیم مختلف به اقشار مختلف جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سینما ابزاری مناسب برای انتقال مفاهیم مختلف فرهنگی به اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است.

سینما ابزار مناسبی برای انتقال مفاهیم مختلف به اقشار مختلف جامعه

جواد کارگران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سینما ابزاری بسیار مناسب برای انتقال مفاهیم مختلف به جامعه به ویژه در بخش کودک و نوجوان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: انتقال فرهنگ و آموزش با ابزار هنری اثرگذاری فراوانی داشته و لازم است هنرهای تصویری در چهارمحال وبختیاری بیش از پیش تقویت و توسعه داده شود.

کارگران بیان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه آسیب‌های ناشی از فضای مجازی و مقابله با تهاجم فرهنگی می‌توان از سینما به عنوان یک ابزار قدرتمند بهره‌مند شد.

وی با اشاره به اهمیت سینمای ویژه کودک و فواید این سینما در رشد تفکر و فرهنگ کودکان و نوجوانان ادامه داد: با هنرهای تصویری می‌توان در جهت بیان بهتر مفاهیم  مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی، مذهبی و ... به کودکان و نوجوانان گام‌های موفق‌تری برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه‌اندازی نخستین سینمای کودک در استان گفت: در سینمای کودک از فیلم‌هایی با محتوای مناسب با گروه سنی کودکان و فرهنگ ایرانی اسلامی که از سوی دستگاه‌های متولی مورد تائید هستند استفاده می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند بدون دغدغه از این فیلم‌ها برای کودکان خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/3339/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول