اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 500 طرح به دبیرخانه همایش همای سلامت خراسان جنوبی

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه با فراخوانی طرح همای سلامت حدود 500 طرح به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود: با داوری این طرح‌ها در مجموع 100 طرح برگزیده شدند.

ارسال 500 طرح به دبیرخانه همایش همای سلامت خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، زهرا فرازی صبح امروز در نخستین همایش استانی همای سلامت (فراخوان طرح‌های ابتکاری در زمینه ارتقاء سلامت روان دانش‌آموزان) اظهار داشت: همه ساله برنامه‌های متنوع و مختلفی برای ارتقاء سلامت روان دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

وی به طرح‌های ابتکاری در زمینه ارتقاء سلامت روان دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: فراخوان این طرح به تمامی مدارس استان ارسال شده تا ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود را برای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان ارائه دهند.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: محورهای اصلی این طرح شامل ارائه راهکارها، روش‌ها و نوآوری معلمان برای افزایش میزان نشاط در دانش‌آموزان و بالا بردن عزت نفس و میزان دلبستگی دانش‌آموزان به مدارس و همچنین ارتقاء باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان است.

فرازی با بیان اینکه با فراخوانی این طرح حدود 500 طرح به دبیرخانه همایش استانی طرح همای سلامت خراسان جنوبی ارسال شده است، افزود: با داوری این طرح‌ها در مجموع 100 طرح برگزیده شدند.

وی با اشاره به چاپ کتابی از مجموع طرح‌های برگزیده این همایش گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی امکان چاپ همه طرح‌ها وجود نداشته بنابراین نمونه‌های برگزیده‌ای از این طرح‌ها در این کتابی به چاپ رسیده و در اختیار مدارس سراسر استان قرار گرفته است.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین فایل pdf مجموع این طرح‌ها تهیه شده و در اختیار تمامی مدارس استان برای بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرازی با بیان اینکه یکی از فاکتورهایی که می‌تواند در ارتقاء سلامت دانش‌آموزان موثر باشد را جذاب کردن محیط مدرسه است، اضافه کرد: مدارسی وجود دارند که دارای مدیر و کادر خلاق هستند و محیط‌های زیبایی در مدارس ایجاد می‌کنند که این امر سبب می‌شود تا احساس نشاط در دانش‌آموزان افزایش یابد.

گفتنی است در پایان این همایش از کتاب تهیه شده و طرح‌های برگزیده رونمایی شد.

انتهای پیام/69027/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول